sparkliing

Alla inlägg under februari 2010

Av Samira - 18 februari 2010 08:50

Jaaha ja.

Inatt har man inte fått mycket sömn, inte!

Hade sjukt svårt att somna, men runt 2 så började nog ögonlocken ge sig.

Men vad hjälpte det. Vid 3 så började Katten dampa och skulle

busa med mina fötter och ben och väggen och jag vet inte allt.

Sen vid 5 så ringer F, haha :P

Tror allt att han var lite på pickelurvan... ;)

Men att han ringde gjrode inget, vi har inte pratat på ett tag, så,

det var treeevligt! :)


Iallafall, min syster skulle ju komma hit och sova här

efter skolan, men hon ringde för en liten stund sen

och var typ skiitförkyld, så hon kommer hit redan om en kvart typ :)

Så jag ska ta hand om min lilla puttinuttisnutt! <3


Nu ska jag göra mig iordning. :D




PUUUSSPUSS! :* <3

Av Samira - 17 februari 2010 17:42

Hejheeej!

Idag gick det braa hos sjukgymnasten,

jag fick börja träna min trasiga rygg.


Fick typ cykla först, sen gjorde vi massa övningar med en

sån där jätteboll. (a) :D en sån där pilatesboll ni vet.

och jag måste hålla kroppen Exakt i ett speciellt läge hela tiden

och det är frustrerande!

menmen, jag försöker iallafall. :D

Jobbigt var det också! Blev riktigt varm, höhö.


  


Nuu ska jag strax åka till kören vettja.


Förresten, min katt höll på att hoppa ner i toan idag! igen.

men tack vare mina super-reflexer så lyckades jag rädda henne

från att se ut som en ledsen, slickad bäver. Jag tog henne typ i luften!

Go Samira! västa bra jag är.


Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen o hämta papper,

sen ska jag till ungd.mott och så ska jag simma.

Ska till Etuna efter 4 också, och skriva på papper med Grappa om praktiken där :)

Ska börja praktisera 1a Mars! :D yeeey.



Ha en bra kväll babes! :)



PUUUUSS :* <3

Av Samira - 16 februari 2010 17:55

AHAHAHAHHAHA, JAG KISSAR NÄSTAN PÅ MIG!

HAHAHAA. Twix, min katt alltså :P Hittade typ en pappersbit på
golvet o leka med, och så tassade hon iväg den så den hamnade under gareroben,

och när hon skulle springa efter o ta den så dunka hon huvet RAKT in i kanten på garderoben, hahaha! Och typ slänger sig bakåt på golvet o ligger där och pustar.

haahahaha, det går typ inte att förklara... :P Jag fnissar så att jag nästan kissar på mig, iallafall ^^ (a) Hoppas hon inte fick hjärnskakning ^^


jag håller typ på att spyyy, jag och pappa åt semla nyss, och jag är så määäätt!

Och nu ska jag hem till mamma och äta ÄNNU mer semla! Herregud. :P


Imorgon ska jag till sjukgymnasten, wohooo!

Sen är det väl kör på kvällen, som vanligt. :)


See ya!



PUSSPUSS :* <3


Av Samira - 16 februari 2010 11:49

Jajjamensan allihopa! Ni glömmer väl inte

att äta semlor idag? :)

Först ska Jag och Pappa äta semlor när Han kommer hem,

och förut så ringde mamma o sa att hon hade beställt två semlor

till oss, för hon visste inte att Pappa skulle komma hem idag

så att jag skulle ha sällskap :P
Så Senare ska jag ut till Mamma och äta semla med henne med! ^^

Och på Torsdag ska lillasyster komma hit och sova här,

och då ska vi också äta semla.....

herregud, jag kommer ju gå upp otaliga kilon denna veckan! höhö.

Får träna lite ;P Ska iallafall Simma, på torsdag. :D sköööönt.

Och imorgon ska jag ju börja på gymet, på vårdcentralen!

Ska träffa min sjukgymnast imorgon och vi ska ju sätta ihop

ett träningsprogram till mig :) Yeah, fan vad bra jag känner mig!


Jag hoppas att det blir bra,

för idag har jag bajsont i ryggen. Igår hade jag värsta ont i foten igen,

jag undrar varför det bara kommer då och då?

Hm. Jaja, huvudsaken är att jag blir Bra igen :)


Nu ska jag ringa till min arbetsförmedlare,

sen gå upp och fika med vakmästar-pojkarna !

tjingeling!




PUSSPUSS! :* <3

Av Samira - 15 februari 2010 18:22

Hejheej!

idag har varit en bra dag :)
och så slapp man ju laga mat själv, det var ju för skönt! :D
Tackar tackar :)


Nu ska jag snaart gå upp till kören.
Synd att det är så jäävla kallt ute! Att ta bilen

lockar ju, men jag måste spara så mycket bensin jag kan,

och det är ju faktiskt inte långt.

Så idag slår jag min lathet på käften, och Går upp! Så det så!


Måste bara kissa först!



Hoppas alla ni andra också haft en bra dag :D :)



PUSSPUUUSS! :* <3

Av Samira - 14 februari 2010 20:33

Ikväll var Jag, Mamma, Isagel, Micke, Totte, Pajen, Måns och

Tottes brorsdotter på bio och såg "Farsan". :D
haha, feeett bra! Josef Fares är ju bara för härlig! ^^


Trots uttrycket "Alla   s dag" så har dagen faktiskt varit heltokej bra.

Fått geléhjärtan av mamma, chokladhjärtan av min gamla granne,

en nalle av J, och så har pappa tankat upp min bil lite! <3

så, heltokej dag, absolut.

Familjen betyder ju faktiskt mer för mig än vad någon pojkvän

någonsin kommer göra, så, Tack till min FAMILJ för en

trevlig Alla hjärtans dag! :)


Den kommande veckan är rätt lugn, faktiskt.

På onsdag ska jag till sjukgymnasten och på Torsdag ska jag

till ungdomsmottagningen och så ska jag simma lite.

Och that's it, liksom.

Sen är det Fredag, och då bär det av till Romme med min käre farsgubbe,

Jojjs & Richard :) Först övernattning på hotell i Borlänge, sen upp i backen och

åka hela lördagen! Får knapra Måååååånag smärtstillande innan, hehe.

Är ju inte så snällt mot min rygg eller fot o göra detta kanske,

men jag måste ju få leva.



Nu ska jag snart kolla på nån film som börjar vid 9,

finns några som verkar ganska bra o välja emellan ikväll,

så vi får se vilken det blir! :)



PUSSPUSS! :* <3

Av Samira - 14 februari 2010 00:03

GLAD ALLA FUCKING HJÄRTANS DAG,

Alla ni lyckliga jävlar som har någon att dela den med!

Pfft. Töntar.

Eller så är det jag som är avundsjuk. (a)

typiskt...


:( Jag vill också ha chokladhjärtan och blommor och

hålla handen och titta på töntiga kärleks-filmer

och se sådär patetiskt kär ut.


Jaja, nästa år kanske! :D :]



Nattinatti!


PUSSPUSSPUUUUSS :D :* <3





Btw... Tack så mycket för nallen, J....

Av Samira - 13 februari 2010 23:22

Först vill jag bara säga MUMS på Eric Saade.

Jävla gobit, det där.


Detta inlägg dedikerar jag Främst till; Jojjs, Richard, Karin, Jeja & Erik.

Men även till andra som är sugna!


Den 26 FEBRUARI, det vill säga om ca 2 veckor,

då är det partytime.

Jag ska på makeup-rådgivning på The body shop i Etuna,

och då vill jag ju inte gärna åka hem till Malmköping igen efter det!

Så, börja spara! Ladda! Förbered er!

För detta ska bli en kick-ass kväll!

Om jag så måste gå på krogen ensam, Haha. :P

Men jag skulle uppskatta det om jag hade mina goa vänner där med mig :)

Så, tänk på saken och tala om för mig så snart som möjligt de förhoppningsvis

Glädjande nyheterna om att ni Gääärna vill följa med ut på krogen då! :D


ALLTSÅ, DEN 26 FEBRUARI ÄR DET PARTYTIME!

Vilka är på? :D



PUSSPUSS! :* <3



PS!

Den 27e FEBRUARI, ALLTSÅ DAGEN EFTER (!) Så är det VÅRFEST på Amazon!

Den raden dedikerar jag till Främst JESSICA ANDERSSON, Jojjs, Richard, Karin, Jeja och Erik! :P ^^ Och sen till alla andra coola snubbar och brudar också!


GO GO GO! :D

Ovido - Quiz & Flashcards