sparkliing

Alla inlägg under mars 2010

Av Samira - 30 mars 2010 22:25

HEJHEEEEEEEEEEEEEJ :D

Idaag tatuerade jag mig ;D

Min fjärde tatuering! :) Blev sjukt nöjd med den, den är jäättefin tycker jag!

Musik kommer alltid betyda så jävla mycket för mig! <3


    


Hihi :)


Imorgon är det party med personalen på Grappa, efter att jag slutat! :)

Mankan, en i personalen, fyller år, såå det ska bli trevligt! =)


Sen på Torsdag är det party på Amazooon! ;D

Med lite av personalen också ;) Yeah!


Sen till påskhelgen blir det till att jobba på Grappa :)

Eller ja, praktisera. Där får jag ju inte betalt. :(


Men iallafall! :D Pappa åker ju till Skåne, till Faster & hennes nya sambo,

så jag blir typ själv hela helgen. Men jag och mamma tänkte försöka dra av

en liten påsklunch på Lördagen eller något iallafall :)


Nu ska jag titta på fiilm, sen läsa lite, sen sova! :)

Nattinatti!



PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS! :* <3

Av Samira - 29 mars 2010 17:36




Snälla, rösta på min bikini, hörrni!

Skulle betyda massor för mig!!! <3


PUSS! :* <3


Av Samira - 29 mars 2010 10:21

åh, nedräkning.

Om 27,5 timmar... Då ni ;)

muhahaha! hemlis!


Ska snart till sjukgymnasten, sen när jag kommer tillbaka

så ska jag duscha, sen har jag bestämt att Jag och Isa ska baka chokladbollar (a) :D hihi!

Hon är typ sjuk. Men hon skulle åka in till skolan imorrse ändå för att göra ett prov. Sen väcker hon mig typ halv 8 och säger "Samira! Jag har missat bussen!"

Haha ;D ;)


På onsdag efter Grappa blir det trevligheter där! :)

Mankan fyller år (en i personalen) så det ska firas lite! Bra trevligt :D

Och på TORSDAG! :D Yeeeah! Skaaaaka rumpaaaa!

Eller hur Jessy!? :D ;) <3<3


Sen blir det jobba på Grappa i helgen :)


wiie wiie.



Ha en braa dag!


PUSSPUSS :* <3



Av Samira - 28 mars 2010 11:00

Fan vad slut i kroppen jag är...

Ryggen och fötterna är typ heelt döda! :P

Det var fullpackat på Grappa igår,

därmed massor att städa efteråt.

Kom hem 11 minuter över 5 imorrse, somnade runt halv 6,

men nu är jag uppe igen! Lillasyster kommer ju alldeles strax hit.. :) <3

Får säga åt henne att knuffa på mig om jag somnar på bion sen... Hehe.

Prinsessan & Grodan ska vi se :)


Nu ska jag hoppa in i duscheeen!


Ha en bra dag vettja!



PUSSPUSS :* <3



Av Samira - 27 mars 2010 11:20

Eller ja, God förmiddag.


Längtar tills imorgon, då jag ska få en heeeel dag med min

älskade lillasyster! <3

Man får planera henne långt i förväg nu för tiden,

för hon är så ofta upptagen av allt annat i hennes liv!

Kompisar, killar, mer kompisar, "fester" .... och så vidare.

Men imorgon! Då är hon MIN! <3 muhahaha.


Nu har jag faktiskt börjat med min rese-lista,

och endast gudarna vet hur i helskotta jag ska få plats med allting.

Känns som det behövs 3 gigantiska resväskor, haha.


Iallafall, det var nice på Grappa igår :)

Ganska mycket folk.

Och ikväll/inatt ska jag jobba mellan 21.00 - 03.00 ,

så kom diit och festa vettja! ;)

Det som är jävligt surt bara är att jag är praktikant.

Jag jobbar minst lika hårt som dom andra (om inte hårdare, just för att jag Är praktikant) och jag får ingen lön för det.

Men å andra sidan, så ser jag det som att min lycka är min lön.

För jag blir ju så glad när jag får jobba med sånt där och jag mår så braa,

och det är ju egentligen det viktigaste här i livet!

Att man mår bra och är lycklig. :)



Vad ska man äta till frukost måntro?


Ha en superbra dag och en ass-kicking kväll!



PUSSPUUUUUSS! :* <3




Av Samira - 25 mars 2010 22:33

åh, gott folk!

nu ska ni få höra! Det händer mycket nu, sörrni.

det gillar jag.

Vet ni vad jag kom på idag!?

Eller, det började med att jag hade fått brev på posten från

barskolan, plus två mail från dom.

Har nu fått Klasslistan, Dom 43 drinkrecepten som kommer på slutprovet

och all flyginformation osv. :)

IT'S GETTING CLOSE, LADIES & GENTLEMEN!

och då så kom jag på den briljanta idén att jag ska börja skriva

en lista. En lista med alla saker jag ska ha med mig osv.

bra va!? :D Inte för jag vet hur Allt ska kunna få plats i En enda väska, men...

Det är ett senare bekymmer.


Idag åkte jag och pappa hem från malmö.

lite långtråkigt sådär o bara åååka bil. Så jag slumrade till lite (a)

Stackars pappa fick köra hela vägen, både dit och hem :P ^^

Vi stannade på godisflyget också! (a) mums. :]


Nu har jag precis själpt i mig en kopp te.

För er som ville veta, alltså.

Min hals gör ont som fan nu! Men resten av förkylningen är ju typ borta,

så det är ju skönt iaf. :D

Sjukgymnasten imorgon as usual, och så Grappa på kvällen as usual.

På Lördag ska jag faktiskt jobba hela första natten där. :) spännande.


Och på Söndag har Jag & Lillasyster Syster-dag! :)

Vi ska gå på bio, äta middag och snacka sistah'-talk ;D <3

Älskar mitt mongo :) <3


Nästa vecka, på Onsdag, så fyller Mankan år, en i personalen på Grappa,

så efter köket stängt (vid 22.00) typ, så ska vi festa lite! :)

Ska bli mycket trevligt, faktiskt.

Och på Torsdagen är det Amazon som gäller!

Partyy :)



Förresten..... Grattis på födelsedagen, Nicklas Sköld... <3

Idag skulle du fyllt 41 år.

Helt sjukt att det är snart 8 månader sen du togs ifrån oss....

Vi saknar dig!!! <3



Förlåt för ett jääättelångt inlägg!



PussPuuuuss! :* <3



Av Samira - 24 mars 2010 07:00

Hej.

Inte så kul dag igår.

Vi hade inte så jättemånga gäster,

och dom sista två timmarna fick vi stå ut med

en svinig, dryg och taskig gäst. Dansk, dessutom.

Så för det första så förstog man ju inte hälften av vad han sa,

och för det andra så var han ful! Haha.

Nämen, riktigt jobbig snubbe faktiskt.

Och det är bara att börja vänja sig, det vet jag.

Han var den första men definitivt inte den sista!

Blir så arg bara jag tänker på honom.

I slutet fick Jonathan rädda mig. Han såg hur taskig den där

gästen var mot mig så han började försvara mig och sa

att jag skulle komma o hjälpa honom med grejer osv fast han egentligen

inte behövde någon hjälp. Tack så mycket för det, Jonathan!

Skönt att man har pålitliga och trevliga arbetskollegor! :)

Betyder mer än folk tror.


Hm, eftersom jag precis kom hem (skrev detta inlägg igårkväll när jag kom hem, men publicerar det nu) så ska katten apa sig nu också.

Som grädde på moset liksom.

Gardinerna är redan nere. Mattorna är ihopskrynklade och

mobilen och vindruvs-asken ligger på golvet.


Idag vid lunchtid åker jag och pappa ner till Malmö iallafall. :)

Trevligt trevligt. Förhoppningsvis hinner man med att träffa Ida

en liten stund också!! :)


Nu blir det film, sen sova. (Som sagt, skrev detta inlägg på Tisdagskvällen)



Nattinatti allihopa! :D



PUSSPUUUUSS :*



Av Samira - 23 mars 2010 13:38

Yo my homies!

Huvudvärk idaag som fan, det är nåt som inte står rätt till asså!

Men orka haka upp sig på det. :D

Lite trist väder idag, men det snöar eller regnar iallafall inte!

.... Än. ^^ Hehe.

Ska till Eskilstuna snart, as usual. :)

Jobba med Jonathan idag.
Fast först ska jag äta lite!


Sitter och lyssnar på hallelujah nu, med Alexandra Burke.

Hon gör den för jävla bra asså!


http://www.youtube.com/watch?v=cZ_JoKUIOPc


jag fattar inte det här med att bädda in html koder, så,

ni får trycka upp själva istället :P ^^

Min syster får visa mig hur man gör nästa gång vi ses! ^^ hehe.


Oh, vet ni! Igår på Grappa, alltså, vi får ju Personalmat varje dag,

som inte är samma mat som After-work maten som gästerna får,

och igår fick vi Oxfilé black and white och klyftpotatis och massa god sallad o grejer, det är förjääkla bra ställe det dära!

Måste äta där "privat" snart. Så jävla god mat dom har!

Och jag har ju 30% rabatt, hihi :) Det behövs, höhö! :P

Ska man äta gott måste man betala för det också ^^


Imorgon åker jag & papi till Malmö.

Jag ska dit på återbesök på sjukhuset! :)

  



Nu är det foood-time! ;D




PUSSPUUUUUSS! :* <3


Ovido - Quiz & Flashcards