sparkliing

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Samira - 3 mars 2010 12:06

Owh! Vet ni!

Igår! Då! Då fick jag göra mina Allra första drinkar ever!

2 Cosmopolitan och 1 White lady!

Fett kul! Jag vill mer!!!! <3


    


Hihi :D Känner mig så duktig (a) Och GLAD! Shake it shake it! ;D


Praktiserade med en kille som heter Jonathan igår,

han är från London, men skitduktig på Svenska =)
Men det blev lite 50-50 blanding av svenska och engelska igår ;D
Det var kul! Det gillar jag! :)


Idag efter praktiken ska jag sova hos Jojjs :) :D <3


Sen imorgon är det praktik igen, och efter det ska jag hem o sova hos mamma

och sen på Fredag morgon åker Jag, Mamma, Isagel och hämtar upp Pajen i Malmköping, sen Johanna i Eskilstuna, för att åka till Västerås på Modell för en dag :) :D:D Sen på kvällen är det CALLE KRISTIANSSON! <3<3<3 längtaaaaar!



Nu ska jag göra något vettigare! Typ, välja vad jag ska ha på mig på Fredag!? Heheeee :D



PUSSPUUUUUSS! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards