sparkliing

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Oj, oj, oj....

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :)
Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker.
Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja.
Pianostol
Knivar
Handdukar
Bäddlakan-set
Vanliga lakan
Duschdraperi
Presentkort på Vero Moda (2 stycken)
Presentkort på IKEA
Presentkort på Skor
Presentkort på H&M
Presentkort på Ansiktsmassage
Strumpor
Strumpbyxor
Body Shop-set med parfym, body mist och lotion
Cocktailglas (Såna man gör Margertias i, ni vet.)
Gå på teater i Sthlm
Lösnaglar
Halsband
Skärp
Mascara
Glitterspray
Skumtomtar
Jag har säkert glömt något.....
Just ja! Fri entré till Grönan plus se vilka konserter man vill hela sommaren!
Av en helt fantastiskt generös, omtänksam och givmild chef!! :)

   

Okej, sen tänkte jag uttrycka mitt tvivel och agg gentemot nyårsraketer.
Jag erkänner, jag tycker de är supervackra och mysiga att titta på, men,
jag FATTAR inte hur Sverige fungerar ibland. De "högre makterna" gnäller om att det inte finns
nog med pengar att laga vägar, skicka hjälp till naturkatastrof-drabbade länder,
ge bidrag till de arbetslösa osv osv, men att låta hela svenska folket köpa Nyårsraketer för
Miljontals kronor, det går bra?
Inte nog det med, SOM naturen förstörs, alltså! Av alla dessa jäävla raketer, usch.
Och det jag nog blir mest arg över är alla stackars djur. Tänk dig en hund i Eskilstuna, tillexempel.
Tusentals raketer smälls av nästan exakt samtidigt runtom i hela staden,
och djuren som oftast har många fler gånger bättre hörsel än oss, hamnar mitt i smeten.
Aah asså näe, jag tycker så djävulskt synd om djuren denna afton.

Hur som helst så blir det nog en mycket trevlig afton. :) Jag fick ledigt från jobbet,
så jag kan partaaja med mina vänner, wohooo! Sista festen hemma hos Jojjs & Richard dessutom,
som beger sig vidare mot större äventyr, hehe. Jag klandrar dem inte! Är jäkligt avis, faktiskt.
I'll miss you guys!

Nu blire filmtajm. Jag börjar få kramp i fingrarna.


PUUUUUSSSPUSS! :* <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Av Samira - 6 december 2011 23:58

Jag har typ tråkigt, så jag tänkte skriva 10 sanningar om mig själv! :)Are you people readyyy? ;)1. Ibland när jag är själv hemma och är lite rädd eller uppskrämd så brukar jag "hoppa" upp i sängen,utifall det är något eller någon där under som vill ...

Skapa flashcards