sparkliing

Alla inlägg under augusti 2011

Av Samira - 19 augusti 2011 15:22

jääklarns också, vad längesen det var jag bloggade! :O
som vanligt alltså...
inte för att jag har så mycket att säga, tror jag.
Mamma hade sin 50års fest förra helgen, vilket var myycket trevligt
och väldans lyckat! :) Hon fick en 42" Platt Tv av många av oss som var där,
sen fick hon biljetter till henne och mig till Magnus Carlssons konsert
i Strängnäs domkyrka i vinter. :) Sen spelade jag piano och sjöng för henne på festen också.. Väldigt mysigt hade vi.

Imoorrn ska jag och Fredrik på fest/kräftskiva ute hos Rasmus,
det ska också bli väldans trevligt! :)
Och nästa helg börjar jag jobba på värdshuset lite lätt,  :D skoj skoj.

Sen till den kanske "största" nyheten.
Jag har till 98% bestämt mig för att börja plugga.
Till sjuksköterska. Tre år i Eskilstuna, så att jag kan ta studielån
och flytta hemifrån! yääey!
Sen tänkte jag vidareutbilda mig till specialinriktning akut- sjukvård, ambulanssjukvårdare. Ytterligare 2 års plugg.. Men det är dock i Karlskoga, efteråt då. Så det är ju ett tag kvar. Men jaa. Måste bara få arslet ur vagnen
och göra högskoleprovet osv bara :)
Fast om jag måste plugga upp Matte B på Komvux först så döör jag...
Det tog mig ju 3 jävla år att få godkänt i Matte A liksom! Kul. Not.

Nu ska jag åka tillbaks till Flen så att Jag, Fredrik & barnen kan äta tacos och kolla
på postkodmiljonären ikväll, hahaha :D Fast först åka hem till Roine & Ing-Marie
och fira Roine som fyller år idag :)

Bilderna som följer är från mammas fest.

           

Ovido - Quiz & Flashcards