sparkliing

Alla inlägg under juli 2010

Av Samira - 28 juli 2010 17:40

Fan vad nöjd jag är med mitt liv just nu.
Det händer så mycket braa! Jag är så glaad! :)


1. Jag har ett bra sommarjobb, med bra personal och underbara chefer.

2. Jag har ett jobb som Bartender i höst, Vinter och även år 2011.

3. Jag ska vara brudtärna i Oktober åt min älskade Faster som gifter sig med Mats.

4. Jag är kär... :') <3

5. Jag har världens bästa familj som stöttar mig i alla val jag gör. <3

6. Jag kanske åker till Magaluf i Augusti/September igen! :)



Jag och mamma var precis på pizzerian och åt mat och drack cider, :)

Det är väärsta skitjobbigt, för jag är AP-festsugen!!!

Jojjs har inflyttnings/födelsedagsfest på Fredag, i ESKILSTUNA,

och jag öppnar 08.00 på Lördag morgon i Malmköping...

Men det skiter jag i! Jag ska faan festa med dom! Gaah!


  




Näe, nu knäcker jag en cider och tar tag i städandet lite! :)
Sen blir det duschen och förmodligen en ganska tidig kväll idag med!



PUSSPUUUSS! :* <3




Av Samira - 9 juli 2010 21:00

Hej alla! :)

Slutade halv 6 idag, så jäävla skönt!

Älskar att ha kvällen ledig.

Jag och pappa avnjöt tacos och rödvin tidigare ikväll,

sen skakade jag ihop några drinkar till oss, Rosa Pantern :) Muuuums.

Nu ska jag strax gå till mamma, för moster kommer dit snart. :)


VILL NI VETA EN HIMLANS ROOLIG GREJ?

På Onsdag ska jag till HÄLSINGLAND! :) <3

wiiiiie, glaaad!

  


Kommer hem på Fredag kväll igen :)

vetefan hur det ska gå att köra bil dit själv,

är ju trots allt 40 mil... Kommer nog köra vilse några gånger

och få panik, haha :D Men äsch ^^



jahaaa, vad meer då....

jo! Idag var papi så snäll och åkte till Valla till skroten och

köpte ett nytt golf-märke till min bil,

eftersom nån hade snott det som satt där framme i grillen.

jävla schysst.

Så, tack så mycket papi! :) <3


Imorgon kväll så ska förhoppningsvis Jag, Jojjs & Jeja ha

lite tjej/myskväll :) Dricka lite vin, grilla lite korv, bara sitta och prata och ha det allmänt trevligt! Det gillas Starkt! :D <3


På Söndag kommer Jessy hem, jag lääängtaaar! <3

Saknar ihjäl mig efter henne! Vi ska åka till Gröna Lund nån

dag i sommar också, det Haar vi bestämt! Så det så! :)



Nu ska jag gå! Hejdå! :D



PUSSPUUUSS! :* <3



Av Samira - 4 juli 2010 21:28

Japp, det är mycket av den varan nu...

Helt sjukt mycket faktiskt. Jobbar ganska långa pass varje dag,

oftast 11-12 timmars pass under helgerna.

Idag halv-svimmade jag dessutom på jobbet. Men bara i någon sekund,

hann fånga upp mig själv på köksbänken och insåg att det var något som gick

fel där, haha. Carrita bara kollade på mig lite halvt förskräckt ^^


Nu har jag och pappa precis grillat! :) <3

Jag har gjort några drinkar till oss också, hihihi. I'm lovin it!

När vi hade ätit klart så upptäckte jag att jag lyckats få

potatisgratäng i luggen i håret också. Lite smidigt sådär av mig :) :D

(pappa tyckte att jag skulle blogga om det, haha)

Som om jag inte skämmer ut mig själv tillräckligt genom att bara vara mig själv, hahah :P Måste skriva det här också så att ALLA kan se! ;)

Fast, det visste nog dom flesta redan... Att jag är rätt bra på att skämma ut mig alltså :)


Hallå, Hörrni! Jag är LEDIG på Tisdag! :O :D

Jag vill gå på bio! Och se Eclipse! Klockan 18.00 i Eskilstuna! :P

Skulle sett den i Fredags, men var tvungen att jobba på Grappa då istället.

Så, om det är nån som vill se den med mig då, HÖR AV ER!

Jag vill slinga håret på tisdag också... Så jävla dyrt bara...

Sen på kvällen är det Personalfest/Grillfest :D yeeeey!



nu orkar jag inte skriva mer och ni orkar inte läsa mer ;)

Så nu ska jag göra en Blue Lagoon/Isbjörn! :) muuums.


  




Peace out homies!



PUSSPUUUUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards