sparkliing

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Samira - 15 mars 2010 19:29

Jag kom precis på att jag ju måste köpa

en resväska, till min Spanien-resa! Jag ska ju trots allt vara borta

i 3 veckor. Och en sån väska kostar ju ca 1000 kronor. Rackarns!

En rosa ska jag ha. Definitivt! Men dom är jävligt dyra. Fan.

Jaja, det löser sig nog.


Jag stukade min lilltå idag.

Den är svullen och blå. För er som ville veta, höhö :)


Jag och mamma fikade nyss, uppe i hennes nya lägenhet :)

      

Mina bullar! <3 (Misstolka inte, hehe)     Jaa, eftersom mamma inte riktigt kommit igång med alla möbler osv i lägenheten än, så satt vi och fikade och hade det mysigt på golvet :D (a) <3



Nu kollar jag på Halv 8 hos mig, jag äälskar det programmet! :) :D


Ska strax göra varma mackor tror jag! Jag är hungrig!



PUUUUSSPUUSS! :* <3

Av Samira - 15 mars 2010 12:25

Hallå alla glada!

Kom nyss hem från sjukgymnasten,

där jag idag fick köra ett Stenhårt pass på en timme!

Är heelt slut i hela kroppen nu.

Men, min sjukgymnast Fredrik sa att jag fick en guldstjärna i kanten idag!

Haha ;) Det gick faktiskt jättebra. :) Fick testa några nya övningar också.

På torsdag ska han även titta på min fot, så ska vi se om vi kan

försöka komma underfund med vad det är för fel på den.

Har ju faktiskt haft ont i den i över ett år nu!


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sätta

igång med att baka bullar.

Jag hittade ingen frivillig som erbjöd sig att hjälpa till,

så jag får väl nöja mig med att katten står och glor och väntar

på att jag ska vända ryggen till så att hon kan norpa åt sig en gobit av nåt slag.


  

(Hallå, jag fattar typ inte hur man får dom sådär fina,

sådär kringelkrokiga liksom. Någon som kan tala om det för mig? :))


Imorgon till och med Fredag blir det Grappa,

och på Lördag är jag bjuden på 20årsfest/maskerad här i Malmköping :)

Lilla Karin blir ju stooor flicka imorgon! ^^ :D hihi :)


Imorgon är det bara 2 månader kvar tills jag åker till Spanien.

Woosh. Nu börjar det närma sig! Längtaaaar!



Vi hörs snart igen!


PussspuuuusssPuuuuuuuuss! :* <3


PS. GLAD SAMIRA IDAG, TACK VARE EN HELHÄRLIG HELG!



Ovido - Quiz & Flashcards