sparkliing

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Samira - 19 mars 2010 18:32

det blev ett besök ute hos mor min på vishan ändå! :)

skönt med lite sällskap, även om jag kanske inte är det

roligaste sällskapet själv just nu (a)

pratar gärna så lite som möjligt, och hoppas på att

det inte ska göra så ont i halsen snart.


Wiie, ikväll börjar Så ska det låta! :) Det gillar vi! :D

EMD är med! Perfekt ;)


Sen har jag Bränt ut 'Luftslottet som sprängdes' också,

för varken jag eller mamma har sett den än,

men vi får väl se vad vi orkar med. :)



Har lite svårt att andas för tillfället,

bröstryggen gör jääkligt ont just nu,

och mina smärtstillande hjälper ju inte,

eftersom jag har en infektion i Hela kroppen.

typiskt.

ska ta o lägga mig i soffan nu tror jag!


Ha en bra kväll alla! =)



PUSSPUUUUUSS! :* <3



Av Samira - 19 mars 2010 14:06

inte så kul o vara ensam en fredagkväll.

pappa ska ju på fest efter jobbet,

så jag funderade på att åka ut o vara med mamma...

Men vill inte störa henne.

Hon är ju mitt uppe i flytten nu osv...

och så vill jag inte riskera o smitta henne...


Får helt enkelt vara själv ikväll, titta lite på Så ska det låta

och typ.. läsa, och sånt. =) det blir nog bra.


Lite ångest över att jag inte har någon present till Karin än,

var ju meningen att jag skulle fixat nåt i Etuna igår eller idag,

men eftersom jag är sjuk så har jag inte kommit iväg dit.

Hoppas det går bra att hon får sin present lite senare... =)


Nu ska jag väl typ... Jaa... jag vet inte.

jag gillar inte o känna mig såhär rastlös. gaah.

får väl kolla på film eller nåt...


Ha en fortsatt bra dag och en trevlig kväll. :)


Puuusspuuuuss :* <3



Av Samira - 19 mars 2010 11:12

jaha, då var det min tur igen att bli sjukis.

det började lite smått i tisdags, då började jag må illa,

sen i onsdags började jag få ryckningar i ögonlocket haha,

och ryckningarna satt kvar.

I går när jag vaknade kom jag knappast ur sängen.

Huvudet bultade, halsen gjorde fett ont, jag kände mig spyfärdig

och mina muskler hade gett upp totalt, kunde knappt ta mig ur sängen.


Sen igårkväll när jag skulle sova,

så ja, jag gick och la mig liksom. Frös som ett as.

Läste i 10 minuter, sen tittade jag på Tv i kanske 20 minuter- en halvtimme,

Frös fortfarande som en jävla känguru i Alaska.

Tog på mig sovkläder och raggsockor. Väntade ett tag.

Frös lika mycket.

Så min pappa fick komma in med ett till täcke. :P
Så jag sov som en michelingubbe, med Två duntäcken.

Har vaknat cirkus 25-30 gånger inatt, och inte kunnat sova.

Dessutom började jag ju svettas nån gång inatt också,

jag menar VERKLIGEN svettas. Jag riktigt kände hur det dröp om håret och

svettdropparna rann över pannan... Så jävla vidrigt.

så jag fick öppna fönstret på nästan vid gavel.


Oj, vad jag skriver.

Nu måste jag nog ringa praktiken och säga

att jag inte kan jobba som ett levande lik, vill ju dessutom

inte smitta några kunder eller arbetskamrater heller.

Lika bra o bli helt frisk istället så att man kan köra på nästa vecka igen! :)

Sen Måste jag ta en dusch. Åh, så skönt.


Ikväll är man själv hemma. Pappa är iväg på fest med jobbet.

Typiskt. Jaja :D



PUSSPUUUSS! :* <3


Ovido - Quiz & Flashcards