sparkliing

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Samira - 2 mars 2010 12:54

yes, nu är det snart dags för dag 2 som bartender.

Idag ska jag visst jobba med en snubbe som mest pratar engelska :)

det ser jag fram emot! Gillar engelska. :D:D

Men först ska jag åka ut till Tuna Park och se om jag kan hitta någon svart skjorta. Får iof låna en kortärmad Grappa-tshirt där,

men eftersom Statt inte är aktivt och avger någon värme, och ligger vägg i vägg med våran bar, så är det Sviinkallt hos oss! :P

Lyckades övertala Snuffen att följa med ;) (a)


Hinner varken med att vara med i Malmakören eller Dunkers kören nu typ. =/
Lite trist, men. Jag får bli en Coyote ugly och sjunga på bardisken istället ;)


Ska hinna med sjukgymnasten i veckan också, woooh!


Och på Fredag är det Modell för en dag och sen Calle Kristiansson som gäller!

det ser jag verkligen fram emot. :D


På lördag får jag hämta 42'' Tvn! :) Happy happy Samira!


Och på Söndag ska jag träffa Marre babe och min "systerson/dotter"!  ;D

Jag är bombsäker på att det är en pojke.

Upp till bevis den 10e mars!



Ja, fartfylld vecka är det må jag säga!



Nu ska jag iväg! Måste tanka bilen och hämta ut min medicin innan också! Tjingeling!


  




PUUUUSSPUSS! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards