sparkliing

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Samira - 17 mars 2010 23:04

Jooo atte, såhär äre rå.

På Freeeeedag, så är jag på Grappa till typ 10 bara,

tror jag, och pappa ska på fest med sitt jobb på fredag-kvällen,

så när jag kommer hem så är jag typ helt själv. På en Fredagkväll.

Hur kul är det på en skala? Är det någon som vill vara med mig? :)

Hör av er!


Alltså, jag måste typ köpa fett mycket strumpor.

Måste ju byta strumpor varje dag liksom, för dom luktar

Inte viol när jag kommer hem på kvällarna. verkligen inte viol.

höhö. (a) :D hahaha!


Idaag följde jag med Snuffen och tittade på en lägenhet,

den var lite special. :) Men iallafall, imorgonkväll ska jag sova hos henne! :D <3

Myyspys.



Okej, nu måste ni hjälpa mig. Ärligt!

Lova att kommentera vilken ni tycker!

På lördag ska jag ju på Karins maskerad/20års fest,

ska jag vara Vanessa Hudgens eller Eva Longoria?

Snääälla svara!


         




Näej, peace, nu ska jag sova!



PUSSPUUUUUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards