sparkliing

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Samira - 16 mars 2010 14:36

Jag har tråkigt, så jag skriver lite här sålänge,

innan jag ska åka till eskilstuna, om typ 20 minuter...

laa la laaaa....

så ja.

nu då? justja, jag fick ett sms från 'Polisen' imorrse,

där det stog att jag kan hämta ut mitt pass nu.

Jag bävar! "Du får inte le, och inte visa tänderna."

Kul bild. Måste man vara tvungen att se kriminell ut på pass-fotot?

Jävla tråkig regel det där, tycker jag.

Mina bullar blev förresten ap-goda igår, måste jag stolt säga.

Jag visste inte att jag var så bra på att baka bullar! hahaha.

Okej, det kanske var mest tur, men man kan ju få drömma. :)


Nu blir det praktik på Grappa Tisdag - Fredag,  16.00 - 22.00,

så kom dit och hälsa på mig vettja! :)

På lördag har Karin maskerad, för idag fyller hon hela 20 år!

Grattis Grattis stumpan! :D

Man ska vara någon filmkaraktär typ,

så jag tänkte vara "Gabriella" (Vannesa Hudgens) från High school musical filmerna ni vet? :)

  


Tror ni det kan funka..?


Iallafall, jag hoppas på att den här helgen blir lite extra bra,

Varför säger jag inte ;D (a)

hoppas hoppas hoppas! :)



Nu ska jag snart ge mig iväg! :)


Tjingeling!



Puuuuusss! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards