sparkliing

Alla inlägg under mars 2010

Av Samira - 14 mars 2010 14:20

Nu är det typ officiellt.

Jag har jobbat min första riktiga kväll som Bartender.

Och det var bland det roligaste och bästa jag någonsin gjort!

Tom hade förtroende nog för mig för att sätta mig i stora baren direkt,

och det tackar jag så hemskt mycket för!

Det var inte en lugn stund. Fullt ös hela tiden, jag hann aldrig titta på

allt folk som var på Amazon, jag såg bara alla som var framför mig hela tiden.

Det var tjockt med folk, non-stop! Så jääävla kul!

Fick höra mycket "Du är söt" "Vad snygg du är!" och se en massa fylle-flört-blinkningar, och jag kunde bara inte sluta le. Fatta vilken Makt man har där bakom bardisken! Man kan se alla fulla, glada människor göra bort sig och säga roliga saker, muhahaha!

Nej, det här var seriöst oförglömligt. Fick göra många drinkar, wiiiie! :D

Nu börjar det kännas att det är på riktigt. Och ååh vad glad det gör mig!


Om en stund ska jag upp till kyrkan och titta på min älskade lillasyster,

hon är med i en musikal. :) Hihi, myspys. <3


Senare ikväll funderar jag på att baka något. Men vad? :D



Helgen har iallafall varit enormt bra, Fler såna här helger tack! :)



PUSSPUUUUUUUSS sötisar! :* <3



Av Samira - 12 mars 2010 11:51

Hejheeeej!

Nu ska jag strax åka till bolaget,

sen ska jag åka iväg till Etuna för att först fixa nytt pass,

så att jag kommer iväg till Spanien i Maj, höhö. :)

Kostar 400 spänn, så nu är jag totalpank. Damn it.

:P Sen blir det Grappa till 10 ikväll,

sen blir det till att fira Natha som fyller 21! :) :D GRATTIS BABE!


Imorgon ska jag jobba på Amazon, wiie :) Ska bli spännande!

Jag är värsta stolt, jag kan ta 9 vinglas i en och samma hand nu, haha. :P

Sen på Söndag ska jag titta på min käre lillasyster som har musikal! :)


Nästa vecka blir fullt ös medvetslös också.



:) See ya later!



PUUUSSPUUUSSS! :* <3



Av Samira - 12 mars 2010 07:00

oh, jag är bara så helvetiskt jäkla glad! :)

jag vet inte varför! Jag kan liksom inte sätta fingret på det riktigt,

det bara... Är. :) :D Och jag gillar't!


Fick typ damp när jag åkte hem från Eskilstuna igår, låg bakom

en bil som körde i typ 50 på 90 vägen. Det var inte ens nån is eller snö på vägen?
Det var lite dimmigt här och var på sina ställen, men då är det ju Ännu farligare att köra sådär jävla sakta? oh.

Hehe, min bensinlampa började lysa påväg hem också.

Fick lite smått panik.

Så jag var tvungen att tanka upp pärlan. Fyfan, full tank, 602 kronor!

det är ju inte klokt. Jag som var så glad över att jag hade 1100 kronor

kvar på mitt konto. Måste inhandla diverse födelsedagspresenter också.

poff sa dom pengarna.


Jaja, jag får trösta mig med att Livet leker och att jag mår skitbra. :D

Sjukgymnastiken går bra, jag börjar få in snitsen på de flesta pilates-boll-övningarna. Jag har en helt underbar praktik med helt underbara människor,

Jag har extrajobb på Amazon med Också helt underbara människor,

Min familj och mina vänner mår relativt bra,

Jag har bokat ny tatueringstid, Jag åker snart till Mallis, och Solen tittar fram oftare och oftare! Kan det bli bättre? Knappast.

Det ultimata nu skulle vara att få Fast jobb och fixa egen lägenhet.

Bra tufft vore det. Men det kommer det med!

Tålamod är en bartenders bästa vän. :) Höhö, fiffig jag är va?


Ikväll ska jag dricka Grasshopper! mums.

Jag funderar på att tvinga ner lite av Nattas folk till mig på Grappa till 22.00,

när jag slutar. Det är fri entré, och 20års gräns. Vore trevligt att ta en drink där först innan vi går ut på Harrys, om vi nu gör det!

Jag vill verkligen ut på krogen. Jag vill dansa!!!



:D Sug och svälj trevlig helg!




PUSSPUUUUUSS! :* <3





Av Samira - 10 mars 2010 14:14

Det är otroligt vad mycket spännande som kan hända

på den lilla tid man kör mellan Flen och Malmköping.

Jag lyckades först få stenskott på rutan, min vanliga tur liksom.

Sen fick jag tvärnita för ett rådjur som stog mitt på vägen och bara stog.

Flytta på sig var inget alternativ ens när jag hade stannat heller.

Den kanske fick ett stirr eller nåt. Eller var inne i sin egna lilla värd av tankar.

Vem vet. Det gick bra iallafall. Nu vet jag att bromsarna funkar som dom ska också. Strålande! Dock blev jag lite skakis. Rädslan för att krocka med fler djur sitter ännu i. Så jag var allt lite småsvettig när jag väl kom fram till Malmköping.

Och det var en jävla tur att jag körde någorlunda lagligt inne i samhället,

för polisen stog på buss-stationen och plockade folk. Och där kom jag i

några fler kilometer i timmen än man ska, med låten "Fame" dunkandes på högsta volym. Men jag var ju så söt, som bara jag kan vara, så dom lät mig köra. ;)

muhahaha.

Nu har jag matat  katten, så nu ska jag brumma iväg till E-town och

leka bartender! I'm loving it.

Hela jag blir helt uppfylld av lycka så fort jag tänker på det.

Bartender. Jag. Lycka.

Jag längtar tills på Lördag! :) :D



Ha en bra dag gott folk så hörs vi av, vettja!

Grattis på namnsdagen förresten till Ada och Edla,

Alla ni 2 personer i hela Sverige som heter så! :)


Peace!



:* <3

Av Samira - 10 mars 2010 09:08

jaa, det är faktiskt himlans skönt när det händer lite grejer!

Nu ska jag alldeles strax iväg till sjukgymnasten,

sen hem o duscha, sen brumma iväg till Flen, för dom på arbetsförmedlingen måste skriva på ett papper så att jag får mina försäkringskassepengar

för denna månaden, och sen ska jag luncha med mamma. :D

Sen kanske fika med Tom, i mån av tid. Sen iväg till Eskilstuna, till Grappa :)

Wiie! Inte en lugn stund, det gillar jag!


Imorsse vaknade jag vid typ tjugo över 6 av att Tvn stog på.

Sen kom jag på att igårkväll så stängde jag ögonen och tänkte

' jag ska bara vila dom en pyyytteliten stund, sen ska jag stänga av Tvn.'

höhö. :D tröttis-samira var jag!


Min katt har damp just nu och har ner allt som Går att ha nerpå golvet. doh.



Nej, nu måste jag kila!

Tjingeling!



PUSSPUUUUSS! :* <3



Av Samira - 9 mars 2010 11:45

Kolla in denna bloggen,

http://callekristiansson.blogg.se/

Mina Calle & the undervalleys bilder ligger uppe där :) :D

Tack för det, Malin! :)



Man kanske skulle ta o få i sig lite frukost? :)

eller vad tycker ni?

Är på Grappa Tisdag - Fredag denna veckan, 16.00 - 22.00 :)

Sen på Fredagkväll när jag slutat så blir det 21års fest! :)

troligtvis utgång på Harrys!

Grattis Natha! :D :D


Kanske skriver mer ikväll när jag kommit hem, om jag orkar! :)



Btw så är jag sjuuukt glad just nu.

Saker och ting går verkligen min väg,

jag har en superdunderbra praktik på Grappa,

jag får jobba lite på Amazon vilket jag är sjukt jävla glad för,

och snart åker jag till Mallorca. Herregud, det är så jäkla skönt!!

Äntligen lite o göra, blev galen av o klättra på väggarna hemma o sitta

o inte göra nånting.

Dock har jag börjat få väldans ont i mina inflammerade leder i foten igen,

det är nog för att jag rör mig lite mer nu än jag gjorde innan (a)

Jaja. Det ignorerar vi. :D

Förresten, personalen på Grappa är lovely! :)

Kommer extra bra överens med Jossan, som också är praktikant,

men hon Slutar efter denna vecka! :'( typiskt.

Nej, nu ska jag avlägsna mig och skapa lite av det viktigaste

målet på hela dagen! höhö.




PUUUUUSSPUUUUSS! :* <3

Av Samira - 8 mars 2010 15:08

För att sammanfatta helgen kort; Den var Great!


Fredagen: Modell för en dag på dagen med underbara brudar! <3

På kvällen: Calle Kristiansson & The undervalleys konsert på Amazon,

Sen Efterfest med Calle och grabbarna, Tom, Andreas, Madde & Linn :D <3

helt lovely.


Lördagen: Hämta 42'' värsting-Tv som jag får låna av Jessy,

dock fattades det nån millimeter för att den skulle få plats i min bokhylla,

men pappa har den i vardagsrummet istället och Jag får ha hans 32'' istället :)

På kvällen: Melodifestivalen med papi. :) <3


Söndagen: Eskilstuna/Tuna Park för att titta på Eric Saade med

Jessica<3, Lillasyster och Jejja :)

Fick även se Linda Pritchard som är feeeeett jävla bra!

På kvällen: Hem till Marre och Dennis and the baby! <3

Titta på bebis-saker, äta god mat, prata och umgås :) hihi, myspys!



Här följer en bild-sammanfattning av helgen också!


   




Ikväll ska jag på en liten utbildning på Amazon,

ska bli himlans trevligt faktiskt! :)





PUSSPUUUUUUSS! :* <3





Av Samira - 6 mars 2010 17:51

Oh, jag Äääälskar helgen hittills!


I fredags morrse åkte Jag, Syrran, Mamma, Johanna och Pajen

till Västerås, på Modell för en dag. :)

fett trevligt var deet!

Här följer lite bildresultat.


          



:D Vill ni se fler bilder får ni gå in på min bilddagbok!

Sparkliing heter jag där ^^



Senare på kvällen var det Calle på Amazon,

och efter konserten var det efterfest ;D ;)


    

Jag & Josef, trummisen i Calles band, kom ganska bra överens ;)

Fett fin! :D



      




Det är samma här, vill ni se alla bilder så får ni typ gå in på min facebook,

Samira Brandt ;) Där finns heela kvällen! Haha :D



har haft en sjuuuukt trevlig helg hittills!!!

Imorgon ska jag åka o hälsa på marre och lill-bebis :)

Vill se Eric Saade på Tuna Park vid 2 också, det är alltid nåt som ska krocka,

får se om jag kan åka till henne på eftermiddagen/kvällen :) :D




Ikväll är det melodifestivalen, wohooo!

Ska man orka göra en kladdkaka?




PUSSPUUUUUSS! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards