sparkliing

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Samira - 13 februari 2010 23:22

Först vill jag bara säga MUMS på Eric Saade.

Jävla gobit, det där.


Detta inlägg dedikerar jag Främst till; Jojjs, Richard, Karin, Jeja & Erik.

Men även till andra som är sugna!


Den 26 FEBRUARI, det vill säga om ca 2 veckor,

då är det partytime.

Jag ska på makeup-rådgivning på The body shop i Etuna,

och då vill jag ju inte gärna åka hem till Malmköping igen efter det!

Så, börja spara! Ladda! Förbered er!

För detta ska bli en kick-ass kväll!

Om jag så måste gå på krogen ensam, Haha. :P

Men jag skulle uppskatta det om jag hade mina goa vänner där med mig :)

Så, tänk på saken och tala om för mig så snart som möjligt de förhoppningsvis

Glädjande nyheterna om att ni Gääärna vill följa med ut på krogen då! :D


ALLTSÅ, DEN 26 FEBRUARI ÄR DET PARTYTIME!

Vilka är på? :D



PUSSPUSS! :* <3



PS!

Den 27e FEBRUARI, ALLTSÅ DAGEN EFTER (!) Så är det VÅRFEST på Amazon!

Den raden dedikerar jag till Främst JESSICA ANDERSSON, Jojjs, Richard, Karin, Jeja och Erik! :P ^^ Och sen till alla andra coola snubbar och brudar också!


GO GO GO! :D

Av Samira - 13 februari 2010 22:02

Ikväll har jag druckit ett helt halvt glas rött vin!

För föörsta gången! Hahaa.

det var faktiskt helt okej gott. Kanske börjar tycka om det...
vem vet! Blev lite varm i kläderna och småfnittrig iallafall. höhöhö.


Seen har jag och papi tittat på melodifestivalen,

och OOOOOJ vad jag ÄLSKAR första bidraget!

Eric Saade! Aldrig hört talas om männskan förut.

men FETT söt! Fett bra sångröst! Jäkligt bra låt!

Min kommande pojkvän med andra ord! Hahaha! Yesbox! Jag paxar! ^^


http://www.youtube.com/watch?v=KF6-HbNB9H4




AHH! <3



Imorgon är det alla hjärtans dag.

och jag har ingen.

bajs på det!

Mer makt åt singeltjejer! Fuck yeah!



PUSSPUSS! vettja! :* <3

Av Samira - 13 februari 2010 17:47

Faaan vad tråkigt jag har! :( sketatråkigt.

Jag vill hitta på nåt.

Festa, gå på bio, bowla, titta på film med nån, Anything!

jävla skithåla.

Synd att det är en bit till Etuna, och att bilen slukar så mycket bensin.

Annars hade jag nog faktiskt åkt och våldgästat Jojjs & Richard

och Tvingat dom att vara med mig! Hehe. :]



Imorgon är det alla hjärtans dag...

Vilken ångest.... :( Vill inte.

Jag vill ha någon att kramas med, bli bortskämd av och

göra mysiga saker tillsammans med!

Dock har jag fått ett paket på posten... Som jag nog nästan 100%

säkert vet vem det är från... Tack J, antar jag......

För jag har en känsla av att du läser min blogg. ;) (a)



Jag ska nog läsa lite i drink/bartender pärmen jag fått låna. :)

Ja, det ska jag göra! :D



Ikväll är det melodifestivalen. Det är ju alltid nåt, iochförsig.



Over and out.



Puuuuuss :* <3

Av Samira - 13 februari 2010 11:44

Såhär dags om en vecka är jag ute i backen i Romme
och leker med min snowboard! :)
Som jag för övrigt inte stått på, på två vintrar...

Får nog spänna fast en kudde på rumpan. :) höhö.


Idag händer typ inte ett skit, faktiskt.

Är lite skönt, men samtidigt så är jag så rastlös av mig.

Vill göra något! hmhm. men finns inte mycket att göra

här i lilla byn. typiskt.

jag ska försöka panta lite flaskor idag,

så att jag kan ha råd med att följa med mamma o dom

på bio imorgon i Flen, o se Farsan! :D



Jaha. Nähe. Jag skriver väl mer sen om jag kommer på nåt kul.


hejsan hoppsan!



PUSSPUSS! :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards