sparkliing

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Samira - 7 februari 2010 22:19

Nedrans toothpain.

Nej, så heter det väl inte?

vad fan heter det...?

Tooth....ache? Typ. Eller nåt.


Iallafall! Avatar i 3D var mycket bättre än den "vanliga"! :)

Blir ju en helt annan grej, liksom. supertufft.

Om ni inte har sett den än, skäms på er. *smiskar*

Marsch iväg fort som tusan och titta på den jäkla filmen!

Ni kommer inte ångra er, tro mig :)


Imorgon ska jag typ faktiskt inte göra nånting, tror jag.

Förutom kören på kvällen, förstås.

På tisdag ska jag till sjukgymnasten igen,

och jag har ju typ liksom fått Frikort nu, för jag har uppnått mitt
högkostnadsskydd, så det är ju superbra!

Går regelbundet hos sjukis, och nu ska jag även få börja gå på deras gym där,

för att se om det kan bli någon förbättring med den nedrans ständigt onda ryggen. Alldeles gratis, får jag gå. Det är inte alla som får den förmånen, inte!

Känns riktigt bra faktiskt. Hoppas att det kommer ge resultat!


Onsdag... Minns inte.

Torsdag... Arbetsförmedlingen i Flen, och sen åka in till Etuna och prata med dom på Grappa, om eventuell praktik! *hoppas hoppas*



Nu ska jag mysa ner mig i sängen med en kopp indiskt te och läsa min bok,

som jag kommer läsa ut nu ikväll! panik panik. Måste låna en ny!

Det får bli på torsdag, när jag ska in till the big town, så att säga.


Nej nu orkar ni nog inte läsa mer.

och jag orkar inte skriva mer. :D

Te, Varmt täcke & bra bok, Here I come!



Peace!


:* <3

Av Samira - 7 februari 2010 12:50

Ett halvår.

6 månader.

184 dagar.


Du är så otroligt saknad. <3

Av Samira - 7 februari 2010 11:52

Idag ska jag och papi åka till Sthlm, och gå på bio på Heron :)

Avatar i 3D, wohoooo! :D Den var ju sjukt bra vanligt, så jag kan

knappt föreställa mig hur awesome den kommer vara i 3D :D

Vi tar nog även en sväng på IKEA. :D <3


Helgen har varit helt ok, :)

Musikcafét gick väldans bra och det var en mycket trevlig 50års fest!


Om en vecka är det typ Alla hjärtans dag.

Hmpf.


Nu ska jag ta hand om mig otroligt jobbiga lilla kisse som försöker få ner gardinerna och gräver i sopkorgen.

Typiskt.

Nu hittade hon något hon gillade.

Jag blir så trött.



Take care!



PUSS :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards