sparkliing

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Samira - 8 februari 2010 13:03

Usch, jag är så sjuukt uttråkad!

Går runt i lägenheten och väntar på att nåt ska hända, typ.

Dessutom kommer inte pappa hem förrän på Fredag kväll,

vid typ 10-11 på kvällen. :( Ohhh, jag har tråkigt!

Vet inte vad jag ska göra.

Inte kan jag åka nånstans heller. Det har jag inte råd med.

Dessutom har bromsarna börjat gnissla, och vänster framdäck

skulle verkligen behöva lite mer luft, hehe. Ser typ ut som om det är punka.

Meen närmsta mack är ju i Flen nu för tiden, så det suger ju.


Jag vill iallafall passa på att tacka pappa för igår! <3

En myycket trevlig dag! :)

Tack för maten och bion, det var massa mys :)

Älskar dig papi   



Jaha. Nähe.

En dusch kanske? Sen då?

Tråkigt igen. Typiskt.

Orkar inte kolla på film heller, det blir man så seg av.

Speciellt om man tittar själv. :(


Ikväll är det iallafall kör. Det är ju, bra. Antar jag.



femhundratjugofemtusen sexhundra minuter.

bara så att ni vet.




PUSSPUUUUUSS! :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards