sparkliing

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Samira - 5 februari 2010 18:48

Nu är det dags för fredags-myyyys!   


Ikväll blir jag hemma och myser istället för att åka till Etuna :)

Sparar ju dessutom bensin, och så var jag ju inte längre tvungen att åka in
till Etuna, så jag hade fått dåligt samvete om jag hade gjort det...

Är totalt pank, behöver varenda slurk bensin! :P


När pappa kommer hem ska vi göra hemmagjord pizza, mmmm :)

Ena sidan med ost, skinka och ananas, en Hawaii alltså,

och andra sidan med ost, salami och champinioner, och sen bearnaisås till det :)
och så tomatsås, förstås. men det hör ju liksom till.


Sen får vi väl se vad som händer.

Bara chilla, typ! Det är jag värd efter denna hemska dag. ;D

Och ikväll köpte jag varken chips eller godis, känner mig oerhört stolt över mig själv faktiskt!

Dock köpte jag brieost, hehe... :D Och några äpplen, faktiskt! :)



Så, peace!



PUSSPUSS! :D :* <3

Av Samira - 5 februari 2010 14:18

Ja, Skam den som ger sig!

Jag håller på o göra en ny rulltårta nu,

hoppas på att denna blir bättre.

Dessutom ringde Grappa :)

Praktik där är absolut ingen omöjlighet sa hon!

Ska träffa henne på Torsdag nästa vecka, wiie. :D


Helst skulle jag ju vilja ha ett extrajobb, jag är så sjukt pank,

Men praktik är ju bra det med. :)

Något att göra om dagarna, och erfarenhet!
Lättare att få jobb som bartender sen när jag väl är utbildad. :)


Så, på lite bättre humör nu iallafall! ;D



PUSS :* <3

Av Samira - 5 februari 2010 13:22

Ohhhhhh! :'(

FAN!

Det är typ Omöjligt att få Praktik i Eskilstuna,

en av dom var tillochmed Otrevlig.

Allting ligger på golvet pågrundav Katten. Pennor, Block, Gardiner,

Kläder, Allt.

MIN RULLTÅRTA BLEV HELT FAILED, OCH ÄR TRASIG OCH GÅR INTE ATT RÄDDA.

Den är bara att slänga. That's it.

Ska jag göra en ny eller ska jag baka något annat?


DESSUTOM, som grädde på moset, har jag Tandvärk, fast nu på ANDRA sidan

munnen! HELVETES JÄVLA SKIT!


skulle vilja festa ikväll. MED alkohol. :(

ohhh.



Kom och trösta mig, någon? :(

Av Samira - 5 februari 2010 11:32

Hallåååå alla.

Jag funderar på att ta på mig lite kläder,

åka upp till Tempo och handla det som behövs för att börja baka.

Jag ska baka Rulltårta tills på lördag, eller snarare Drömtårta,

för den är glutenfri, så att dom människorna också kan fika. :)

Men den smakar minst lika gott som en "vanlig", det ska jag säga er!


Sen ska jag brumma in till Etuna och lämna lite CVn till olika krogar, och söka lite praktik. :) Sen blir det partheeeey! Eller ja, Jag ska vara nykter, så att jag kan åka hem inatt... :P


Hörrni, jag tänkte på en sak. Snart är det Alla Hjärtans Dag.

Kalla mig töntig, men jag älskar sånt där. (a)

Synd att man är singel, bara. Haha! Det blir väl till att köpa geléhjärtan till mig själv och sitta hemma och titta på film eller nåt, haha. Greeat... :P ^^


Nej, nu måste jag sätta lite fart! Chop chop! :D



PUSSPUSS! :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards