sparkliing

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Samira - 12 februari 2010 14:21

heliga makaroner. viilken jävla torsdag & fredag! :P
Ja jag säger då det.

Jag och Jojjs gick lite på stan, fikade osv..
Sen när vi kommer ner till bilen (en kvart för sena)

så har jag Självklart fått BÖTER! Jajjamensan. 400 spänn ska jag trolla fram

med knäna. Så är det!

Sen gick vi iallafall och simmade. Lite mer än en halv kilometer :)
Det var sköönt! :D

Sen åt vi American pizza, mmmmmmmmmm! :D


Haha, jag blev ju lite deppig över det här med bötern, så
jag bestämde mig för att bli FULL! Jävla bra lösning, jag vet. haha :D

Så vi hävde i oss det lilla vi hade hemma!

2 cider, varsin hutt med tequila rose och varsit glas med vodka o cola :P


Väl inne på Harrys var det ju dags för Popquiz!

Jag köpte en Rosa Panter som vi delade på och sen var det bara att köra
igång. Under kvällens gång bjöd Tom oss på varsin P2 och varsin Cosmopolitan! :)

Tack så myckeet, mister Tom! :D

Vi avlsutade drickandet med att Jojjs köpte varsin tequila åt oss! ;)

Yeah. Bra skit. Går rätt upp i hjärnan. haha :D


Haha, vi fick FYRA rätt av 15, iallafall! Fett bra vi är.

Fast egentligen fick vi ju Fem rätt, faktiskt. eller hur, Jojjs?
Dom fuska. så det så.


På vägen hem inatt så träffade jag Adam för första gången, som jag bara har pratat med innan men aldrig träffat! Det var trevligt, fast jag undrar vad han

tror om mig. Jag som aldrig brukar bli full, jag var Bra lullig igår asså
när vi sågs! Hahahaha! Förlåt Adam! :P



SÅ. Imorrse skulle jag åka till Flen till klockan 12, för att Luncha med mamma.

Jag brummade iväg från Eskilstuna lite halvtrött och seg sådär,

och när jag Nästan är framme i Malmköping så ringer Jojjs och säger

att jag har mitt bankomatkort och körkort i hennes väska. :P
Det var bara att vända! Typiskt. Missade o luncha med mamma. ^^
Sen kom jag till Flen iallafall.

Och JUST DET! Jag har fått Praktik på Grappa, och hon sa att om jag trivs

där osv så har jag definitivt sommarjobb där också. :) det är ju bra. :D


Jag har dessutom Världens bästa jobbcoach på arbetsförmedlingen!

Var inne idag, och hon är så glad och Kramar mig när jag kommer dit och säger att hon är så glad för min skulle och oj oj oj! Supertrevlig, är hon.

Såna arbetsförmedlare gillar vi!



OCH. Det bästa av allt.
Jag har precis ombesiktat bilen, och det gick finemango. Så Skönt!

Synd bara att Bensinen är slut nu, så att jag ändå inte kommer nånstans, haha!


Vinna på triss vore ju nåt.


Nej, det här blev ett VÄLDANS långt inlägg!

ber om ursäkt för det, gott folk!

Nu ska jag vara mänsklig & bakfull och lägga mig i sängen och vila!



Förresten! Jag & Jojjs har köpt Bästis-halsband, hihihihi ^^ <3

Precis som när man var liten! Myyys :D <3



Tack alla inblandade för en riktigt trevlig mini-helg! :)




PUSS! :* <3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards