sparkliing

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Samira - 10 februari 2010 17:58

Haha, jag och Jojjs vet inte riktigt hur vi ska göra imorgon. ;D

Simma? Inte simma? Går det?

Haha! Lite komiskt att vi skulle ha det Samtidigt också..

Vi får se hur vi gör. ;D

Imorgon kväll blir det iallafall Kanske Harrys. Det är trevligt!

Sån skit gillar vi ;) <3


Jag vill inte till arbetsförmedlingen imorgon. Men, jag måste väl.


Nu ska jag åka ut till kören och sjuunga lite!


Take care :)



PUSSPUSS! :* <3

Av Samira - 10 februari 2010 12:49

Jahaaa... Onsdaaag.

fyfan. jag Måste skaffa mig ett jobb.

är så sjukt tråkigt det här!

oh. Ikväll är det iallafall Kör. :)

Eller ja, vi har sån här "Prova på" kväll ikväll,

så att alla som vill får komma och testa och sådär :)
Måste värva lite nya medlemmer till Dunkerskören ;D

Medans vi i Malmakören har intagningsstopp på sopraner och altar, haha..

lite skillnad. :D


Imorgon! Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen. Mindre kul.

Måste även gå till ungdomsmottagningen och skaffa nya p-pills.
Dom tar liksom slut på lördag.

Justja. Måste fylla på luft i vänster framdäck också. Det typ, skakar när man kör.

höhö.

SEN ska jag åka till min Snuff :D <3

Vi ska luncha tillsammans och sådär, och sen på kvällen blir

det kanske Harrys och popquiz ;D ;)


På Fredag ska jag ombesikta bilen. Nu ska allting vara lagat! :P

Spindelleden, alla lampor osv... haaaallelujah. :)



Nu ska jag duscha!


Tjingeling!



PUUUSSPUUSS! :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards