sparkliing

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Samira - 4 februari 2010 18:54

I'm back!


Mmmm, det trodde ni inte va! Got ya!
Jag skriver faktiskt! Stolt över mig själv, om jag får säga det själv.

Nu har jag varit och övat på våran sång tills på lördag, det gick finemango. :)

Imorgon, så Tänkte jag åka in till Flen för att gå på ungdomsmottagningen,

för jag har bara 1 vecka kvar på mina p-piller, så måste skaffa nya,

sen tänkte jag luncha med mamma och sen ombesikta bilen.

Sen tänkte jag åka direkt in till Eskilstuna, och lämna CV på krogarna och söka Praktik, och sen åka till Johanna och sen gå på krogen.

Men jag tänkte SÅHÄR va, att, jag Skiter i Flen,

För jag måste Baka nånting tills musikcafét på Lördag,

så när tusan skulle jag hinna det liksom?

Så jag skiter alltså i Flen, Bakar på förmiddagen imorgon istället,

och sen åker jag in till Etuna, är NYKTER (hör & häpna) och åker hem på natten.

Vad tycks? :D Huh? Jag är inte så dum som jag ser ut kan man ju tycka!


Jag är ju bara för bra liksom.



Over and out for now!



PUSSPUSS! :* <3



Av Samira - 4 februari 2010 17:25

Jag tänkte att, jag är ju liksom arbetslös, så då har jag ju tid

till att blogga!!!! "Yeeeeeeeeeey!" tänker väl ni säkert nu.

Eller kanske inte, men i värsta fall så får jag väl iallafall underhålla mig själv

genom detta. :)

Iallafall, idaaaaag har jag inte gjort så mycket.

Typ.... Nej, faktiskt inte mycket alls.

Min lillasyster var här nyss dock!

Vi drack varm choklad med vipsgrädde. :) yummie. <3


Nu ska jag snart gå upp till församlingshemmet,

och öva "Himlen är oskyldigt blå" som Jag, Kikan & Agge ska sjunga på

musikcafét på Lördag.


Jag kanske skriver mer sen!

Vi får se.

Eller så blir det här mitt första och sista och enda inlägg, haha.

Jag är så himlans dålig på sånt här. Typist.



PUSS PUSS iallafall! :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards