sparkliing

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Samira - 6 februari 2010 08:45

Helvete, vilken sjuk jävla tandvärk jag har!!!

Kan knappt öppna munnen utan att ögonen tåras. Skit! :'(

Hur kommer det gå på musikcafét?

Jag har tagit en ipren nu, får verkligen hoppas att det hjälper!

annars vettefan vad jag gör.


Igår blev jag inte så glad på min älskade katt.

Jag och pappa satt vid köksbordet och pratade om att Hon är ju väldigt söt,

min katt, fast hon är en liten djävul ibland.

Det skulle vi inte sagt! För Twix hörde nog oss, och tog det som ett klartecken om att det var okej att agera djävul!

Såhär är det. Kräsen som hon är, min katt, så dricker hon bara ur glas, inte ur skål, så hon kände för att välta sitt vattenglas som stog på nattduksbordet,

rakt ner i sängen. Det resulterade i 2 genomblöta kuddar, blöt madrass, blött golv och blött lakan. Och blöta byxor, eftersom jag råkade sätta mig i det.

Sen råkade Twix Trampa i vattnet, så då fick hon ju damp, hoppade upp på nattduksbordet, hade ner min mobil i den stora vattenpölen på golvet och flög ut ur rummet.

kattjävel. tur för henne att min mobil fortfarande funkar!


Nu måste jag göra mig iordning. :(



PUSS :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards