sparkliing

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Samira - 9 februari 2010 17:17

Är det mitt fel att jag är trasig?

Är det mitt fel att jag blivit bedragen,

undangömd och nedvärderad i det förflutna?

Är det mitt fel att jag är rädd och känner tvivel inför
det som kallas "Kärlek" ?

om du tycker det, då är du inte rätt.

om du inte kan förstå mig, då kan du heller aldrig leva med mig.


the greatest thing you'll ever learn,

is just to love,

and be loved in return.

 

 

 

 


Have you ever tried sleeping with a broken heart?
Well you can try sleeping in my bed.

 

Såhär är det. Man kommer Alltid bli sårad,

och man kommer Alltid att såra någon.

Det går bara inte att komma undan.

Men man kan försöka göra det bästa av situationen,

och lära sig att leva med det.


Jag skulle verkligen, Verkligen vilja känna den där känslan igen.

Känslan av trygghet.

Vart är min prins?

Hur många grodor måste man kyssa för att hitta den rätta?

Jag har träffat på jävligt många grodor, och jag börjar lessna
ska jag be att få tala om!


Näe, nu ska jag åka och köpa Pizza till Mig och Mami

och sen åka ut dit och ha myskväll :) <3

See ya!



PUUUSS! :* <3

Av Samira - 9 februari 2010 10:47

Hejheeeeej alla ni som är snygga och faktiskt läser min blogg!

Alla som inte läser min blogg.... pfft, töntar.


Jag har precis varit hos min sjukgymnast, yesbox,

och vi börjar se lite framsteg! väldans glad är jag över det.

nu har jag dessutom nått mitt högkostnadsskydd, så nu har jag frikort :) yeeey.

Ända fram till augusti! :D

Nästa gång ska vi börja utforma mitt träningsprogram, i gy(m?)met.

Ojoj, hur ska det gå?


Oh, min katt har Daaaaamp. med stort D.

Nu drog hon precis ner en till gardin, en tavla, en tvdosa, NÄSTAN spegeln och så tillförde hon lite nya klomärken på min fondvägg.

jättefint, det där.
så fort man har varit ute en liten stund och hon har varit ensam så får hon som eld i baken när man kommer hem.

Hon är lite som jag. Söker ständig uppmärksamhet, liksom ;) Hahaha :P

Hon har förresten börjat prata lite mer med mig,

och det gör mig frustrerad, för jag vet inte vad det är hon vill, eller säger.



Man kanske skulle äta lite frukost?

det knorrar lite i kistan, det gör det ju.


idag är en slappar-dag. :) Ska lägga mig i sängen snart o kolla på Tv eller film
och typ, äta glass.... :D det är skönt, mot tandvärken! :P :)
Fast det är ju inte därför jag äter glassen, om jag ska vara Helt ärlig ;) (a)



PUUUUSS PUSS! :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards