sparkliing

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Samira - 18 februari 2010 22:55

Vad glad och överraskad jag blir!

Igår hade jag 16 läsare, och idag 51!

Och då är dagen ännu inte slut!

Det kan ju inte bli bättre. Vilken ökning!

Jag fick nästan lite pirr i magen, höhö.

Det gillar vi!

Jag är coool. Skitcool är jag! jajjamensan.

eller så är jag mest töntig som blir glad över att 51 stycken läst min blogg,

höhö. fast lite coolt är det ju ändå. tycker jag iallafall.


Jag och syster har precis tittat på 'My sisters keeper'

som typ handla om leukemi, och av någon konstig anledning

så grät jag inte mer än en halv gång.

Jag måste ju bli lite tuffare och starkare nu om jag ska söka

till ambulanssjukvårdare, liksom.

Men jag sa just det till syster, att det är Därför jag gillar akutsjukvård bättre.

Jag skulle inte klara av att ha en patient i typ 10 år och sen plötsligt

en natt går han eller hon bort.
Fatta vilka band man hinner skapa!

nejtack, det är jag för blödig för.

att få hjälpa på plats, där och då, det är mer min grej!

Det räcker med att jag är så mammig och pappig och systrig redan,

jag har nog starkare band till min familj än jag klarar av! hehe.

Ja, akutsjukvård. det är mer min grej.

Vad bra, då har vi det konstaterat!


Nu måste jag få min skönhetssömn, för imorgon blir det brumbrum bilresa.

Vi stannar till hos Jojjs pappa och äter middag innan vi åker vidare

till hotellet i Borlänge. :) Det ska bli trevligt!!


Och på lööördag blir det Romme för hela slanten!

Min sjukgymnast höll med om att jag skulle spänna fast en kudde

runt rumpan. Jag har ju faktiskt inte stått på min snöbräda på över 2 år!

chockerande.

Lite bomull kan man ju stoppa innanför byxorna iallafall! ;)



Jag undrar vart mitt lock till Tvdosan är?

batterierna hittade jag, dammiga och dana under sängen.

men locket är puts väck.

nedrans buskatt.



Godnatt babes!



PUSS! :* <3

Av Samira - 18 februari 2010 18:51

Jaa, det får duga så.

Alla som vill höra om min dag räcker upp en hand. :) :D

Lillasyster kom hit, sen åkte jag till Flen.

Gick till ungdomsmottagingen, kissade i en burk,

gynnade mig och tog blodprov för HIV och Hepatit.

Det är så jääävla skönt att jag inte har något emot sprutor!

det är faktiskt tillochmed lite skönt, tycker jag.

Vad är man då? Typ, massochist? Satanist? Eller? Vad heter det?

Äh, whatever!

Jag var duktig iallafall. :]

Sen när jag och Tom fikade så lyckades jag spilla ut mitt Te över halva bordet,

stolen och min väska (a)

men det var ju faktiskt med flit. faktiskt. hrm.

Fast Han lyckades ju stänga in sin bil ;) HAHAHAHA. Hrm. :)


Seen åkte jag hem till min jättesjuka lillasyster,

åt lite pannkakor, och sen åkte jag in till Eskilstuna, till Grappa. :)

Börjar o praktisera den 1a mars, typ 4 dagar i veckan. :) Wohooo!

Värsta tufft. :D Jag är lite nervös!


NU ska jag och Isagel börja göra iordning Tacos :D

För snart kommer papi hem, och då ska vi äta!

jag är typ djungelvrålhungrig. :O Heja heja!



Sen blir det film och godis! My sisters keeper :)

det är ju faktiskt torsdag. Dagen mellan lill-lördag och Fredagsmys-Fredag.

Så då Får man faktiskt äta godis!

jag gillar ordet faktiskt, btw.



  



PUSSPUUUUSS! :D :* <3

Av Samira - 18 februari 2010 08:50

Jaaha ja.

Inatt har man inte fått mycket sömn, inte!

Hade sjukt svårt att somna, men runt 2 så började nog ögonlocken ge sig.

Men vad hjälpte det. Vid 3 så började Katten dampa och skulle

busa med mina fötter och ben och väggen och jag vet inte allt.

Sen vid 5 så ringer F, haha :P

Tror allt att han var lite på pickelurvan... ;)

Men att han ringde gjrode inget, vi har inte pratat på ett tag, så,

det var treeevligt! :)


Iallafall, min syster skulle ju komma hit och sova här

efter skolan, men hon ringde för en liten stund sen

och var typ skiitförkyld, så hon kommer hit redan om en kvart typ :)

Så jag ska ta hand om min lilla puttinuttisnutt! <3


Nu ska jag göra mig iordning. :D




PUUUSSPUSS! :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards