sparkliing

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Samira - 11 februari 2010 13:34

Hejheeej alla sötnosar. :)

Nu sitter jag här hos min snuff! <3 Vi ska äta lunch. :D Typ, kyckling. Mmmm!

Sen har hon pressat juice! För hon har en sån där egen juice-press grej! Värsta tufft.

Det är tyyp ananas, granatäpple och apelsin i. :D SMASKENS var det! <3

Blir ju lite sugen på att skaffa en sån där själv, faktiskt...

När jag har fått jobb så ska jag göra det! :D :P


Vi har fortfarande inte bestämt om vi ska simma eller ej. :P
Vi tänkte gå och prata med dom på apoteket först... För o se vad dom säger, liksom.

Så efter lunchen ska vi gå ner på stan :D
Och sen ska jag ha ett möte med den baransvariga på Grappa om praktik. :)


SEN SKA VI SUPA!

Haha, nejdå. Bara pyttelite. ;) :D



KOM TILL HARRYS IKVÄLL VETTJA! :D

Det är popquiz :)



PUSSPUSS! :* <3 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards