sparkliing

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Samira - 23 februari 2010 19:04

Tjabba tjena hallå!

ÅH, MINNS NI!? <3 Nicke och Mojje i mitt hjärta. <3


Titta vilken fin jag gjorde nyss! ^^


  


Hihi ^^

Älskar min Jojjs såå mycket...

Nu har vi känt varandra i nästan 8 år! <3

Du är min snuffis för alltid, baby! :) <3



Just det, förresten!

Förut idag när jag städade skafferiet, som var lite dammigt

här och var på sina ställen, så Nös jag 13 gånger på raken!

Vid 10e nysen började jag typ bli lite nervös, haha.

Tänkte att snart får jag väl ringa 112, för detta är väl

nåt symptom på att man kommer få hjärtinfarkt eller nåt :P ^^

Hahaha :D Men det gick ju bra, som tur var ;)


Nu har jag precis ätit pyttipanna. :)


Men, vi hörs vettja!



PUSSPUSSPUUUSS! :* <3

Av Samira - 23 februari 2010 17:12

jaaa, idag har jag varit suuperduktig!

Jag har rensat och städat ur hela vårat skafferi,

och believe me, det var ingen lätt match inte!

Det tog mig ett par timmar, och sen åkte jag iväg med

2 sopsäckar plus några vanliga påsar med glas och burkar och

allt möjligt. Vi hade konservsaker där inne som var typ från -98!

Lite scary, faktiskt. Haha. Så, direkt ner i sopen åkte det!


Så nu har jag faktiskt tagit mig en välförtjänt lång, varm dusch.

Sitter och funderar på om jag ska orka göra något att äta till middag idag.

jag är fortfarande mätt efter glassen och chipsen jag mumsade i mig

för en liten stund sen (a)


Eftersom jag varit så himlans effektiv med skafferiet idag,

så funderar jag starkt på att ge mig på min garderob imorgon.

Jag kanske tar mig vatten över huvudet, men det måste ju göras nån gång.

Det är så trångt där och så mycket kläder att jag knappast får in

ett par undisar till! ja, herregud.

Fast först ska jag till sjukgymnastis och vara sådär duktig

som bara jag kan.

Sen måste jag ju faktiskt komma iväg till storstan också,

Flen alltså, och lämna in dom där papprena till AF.

Gaah. Jag gillar inte Flen. det är så fult där. grått och fult.

med läskiga människor. Men.. I can do it! Var stark, Samira! Kämpa!



JAG LÄNGTAR SOM FAN TILLS PÅ FREDAG! :D <3

KOM TILL HARRYS ALLIHOPA! Det ska röjas SOM FAAAAN!

Och på Lördag blir det kanske Amazon,

hur som helst så ska jag hem till Jessy :D <3 myyys!



Just keep swimming, swimming swimming!




PUSSPUSSPUSSPUUUSS! :* <3


Av Samira - 23 februari 2010 12:06

Alltså, såhär är det. Jaag gillar att sova på mage,

och min katt gör verkligen Allt för att väcka mig på mornarna.

Hon slickar mig i hela fejset, euh,

hon går till nattduksbordet och puffar ner min mobil och Tvdosorna i golvet,

och kryper under täcket och biter och klöser i mina fötter...

Och när jag väl vänder mig om på Rygg då så kommer hon och lägger

sig på mitt bröst, och somnar.

Allt för sin egen bekvämlighet! kattjävel. :P


Nu har jag typ ätit frukost och sådär,

och är lika rastlös och uttråkad som vanligt.

Någon som vill hitta på något? Snälla?
jag skulle behöva åka till Arbetsförmedlingen och lämna några papper,

men det kostar bensin och det är ju skittråkigt att åka ensam.

Kanske borde försöka övertala syrran att följa med mig dit ändå,

vara sig hon vill det eller inte.... Hon har ju faktiskt sportlov.

och då måste hon ju sporta. eller hur? Bowling är väl typ en sport?

Hm, det är värt ett försök iallafall!


fast först ska jag rensa och städa skafferiet.
Det borde hålla mig sysselsatt ett bra tag.





PUSSPUSS! :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards