sparkliing

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Samira - 25 februari 2010 00:23

Eller jaa, inte ledsen på Riktigt,

för egentligen är jag suuperglad,

men Varför är det nästan ingen som kommenterar min blogg? :(


Så DÄRFÖR! Gott golk.

Håll i er nu. DÄRFÖR så utmanar jag er nu!

Alla som läser detta idag, Skriv erat namn!

Skriv gärna en liten rad också om ni vill, men det är helt valfritt.

jag skulle bli super-duper-mega-glad om ni ville ägna ytterligare några sekunder av era liv (ni har ju ändå ägnat några till att läsa detta) till att bara, skriva era namn! Gör en god gärning! Ni vet! Man ska göra En god gärning varje dag!

Detta kan bli eran goda gärning denna dag!

Okej? :D <3 Come on cutiepies!



  

Oh, en sån där muffins ska jag baka någon dag.

(Frågar ni mig personligen så gillar jag det Rosa strösslet  bäst.)



Nu ska jag sussa. :)



PUUUSSPUSS! :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards