sparkliing

Alla inlägg under februari 2010

Av Samira - 23 februari 2010 12:06

Alltså, såhär är det. Jaag gillar att sova på mage,

och min katt gör verkligen Allt för att väcka mig på mornarna.

Hon slickar mig i hela fejset, euh,

hon går till nattduksbordet och puffar ner min mobil och Tvdosorna i golvet,

och kryper under täcket och biter och klöser i mina fötter...

Och när jag väl vänder mig om på Rygg då så kommer hon och lägger

sig på mitt bröst, och somnar.

Allt för sin egen bekvämlighet! kattjävel. :P


Nu har jag typ ätit frukost och sådär,

och är lika rastlös och uttråkad som vanligt.

Någon som vill hitta på något? Snälla?
jag skulle behöva åka till Arbetsförmedlingen och lämna några papper,

men det kostar bensin och det är ju skittråkigt att åka ensam.

Kanske borde försöka övertala syrran att följa med mig dit ändå,

vara sig hon vill det eller inte.... Hon har ju faktiskt sportlov.

och då måste hon ju sporta. eller hur? Bowling är väl typ en sport?

Hm, det är värt ett försök iallafall!


fast först ska jag rensa och städa skafferiet.
Det borde hålla mig sysselsatt ett bra tag.





PUSSPUSS! :* <3

Av Samira - 22 februari 2010 16:06

Yeah, man kanske skulle bli stylist? ;D

Har precis sminkat och stylat lil'sis och fotograferat henne ;D

hon blev förjävla snygg asså!


 


What do you think? ;D  Visst är hon snyyyyggve? ;)



Fast min syster är feeett tråkig!

Jag vill typ hitta på nåt.

men hon vill varken åka till Flen o bowla,

eller åka skridskor. :( dummis hon.

jag har bajsigt ont i ryggen idag,

Ryggsmärta kombinerat med träningsvärk is the shit!


Jag längtar som faan tills på Fredag & Lördag :)

Partheeeey!

Sen på Måndag börjar jag ju praktisera. :) wiiie.



Ha en fortsatt bra dag!




PUSSPUUUUSS :* <3



BTW!

GRATTIS till min älskade Hattifnatt, Malin Ringqvist, som idag

fyller hela 21 år! gamla jävel!

Puss, fiin! <3



  

Av Samira - 22 februari 2010 11:13

Ahahaha, värdelöst. Jag och Isagel ligger och kollar på 'Våra bästa år'

på TV. Det är ett så jäävla dåligt program!

Men det finns ju fan inget annat att titta på. Trött jag blir.


Nuu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi väl

äta frukost typ. Sen ska vi göra oss iordning lite,

och ta "modell"bilder! ;D ^^ yeah!

Undra hur det ska gå, när jag rör mig som en förstoppad 80åring.

fasiken vilken träningsvärk jag har fortfarande! :P ahahaha.

kan typ inte röra mig.

Då är det illa! Jag måste börja träna mera. (a)


Så, so long cuties.  ;D


Skriver mer sen!



PUSSPUSS :* <3

Av Samira - 21 februari 2010 20:32

your love is my drug.



Är med lil'sis. :)

Vi har precis varit på Star och ätit kebabtallrik och kycklingtallrik. ;D

 

 

  

Isagel lyckades tappa sin mobil i maten ;D AHAHAHAHA. Det var kuuul.

Go Isa, Go isa! :]



 

Och jag sa typ att jag ville ha NÅGRA till fefferoni,

så då fick jag typ 20 stycken.

Ja, jag tycker dom är goda, Okej?

 

 

 

Nu ska vi se på A walk to remember eller The notebook. ;P

Inte riktigt bestämt oss än ;D

 

See yha later alligator!

 

 

 

PUUUSSPUSS! :* <3

Av Samira - 20 februari 2010 20:19

Jaa jag veeet att ni har saknat mig!

Men nu är jag hemma sörrni! Bra va? :) <3

Jag har alltså varit i Dalarna, för att vara lite mer exakt i Romme.

(Det är en jävla skiitlåt nu på melodifestivalen (bidrag nummer2)

så det är därför jag passar på o skriva här lite fort :))

Det var kuuul att åka lite snowboard igen,

man känner sig allt lite ringrostig när man inte stått på den på över två år!

Dock hade vi inte riktigt vädret med oss.

Det var helt okej till en början, men framåt eftermiddagen blev det ju

typ storm och det kändes som typ 30 minus. Inge gosigt.

men det var trevligt ändå. :) hihi. <3

Tack så jäättejättemycket Pappa för helgen! <3

Stackars pappa fick köra hela vägen både Dit och Hem,

och idag var det ju inge speciellt lätt väder att köra i.
Fast som tur är så är han ju rätt van vid att köra mycket ;D

Älskar dig papi. <3


Jag och pappa ska äta Vaniljsås med Äppelpaj ikväll,

för det har vi gjort oss förtjänta av!

Och så ska jag såklart fortsätta kolla på MF :) Haha.

Jag är för rolig jag. MF...


Iallafall! Är det någon som ställer upp på o ge mig en rumpmassage?

Några fall  blev det ju faktiskt. (a)



Take care!




PUUUUSSPUSS! :* <3

Av Samira - 19 februari 2010 13:36

MAHA :D <3


Vi är så schnyyyygga, jag och min lilla lillasyster :] <3

Titta själva!


          



Nu ska vi snart åla mot Dalarna! :)

Jag, papi, Jojjs & Richard :)

Det ska bli massa trevligt!


men först måste jag kissa.




PUSSPUSS! :* <3

Av Samira - 18 februari 2010 22:55

Vad glad och överraskad jag blir!

Igår hade jag 16 läsare, och idag 51!

Och då är dagen ännu inte slut!

Det kan ju inte bli bättre. Vilken ökning!

Jag fick nästan lite pirr i magen, höhö.

Det gillar vi!

Jag är coool. Skitcool är jag! jajjamensan.

eller så är jag mest töntig som blir glad över att 51 stycken läst min blogg,

höhö. fast lite coolt är det ju ändå. tycker jag iallafall.


Jag och syster har precis tittat på 'My sisters keeper'

som typ handla om leukemi, och av någon konstig anledning

så grät jag inte mer än en halv gång.

Jag måste ju bli lite tuffare och starkare nu om jag ska söka

till ambulanssjukvårdare, liksom.

Men jag sa just det till syster, att det är Därför jag gillar akutsjukvård bättre.

Jag skulle inte klara av att ha en patient i typ 10 år och sen plötsligt

en natt går han eller hon bort.
Fatta vilka band man hinner skapa!

nejtack, det är jag för blödig för.

att få hjälpa på plats, där och då, det är mer min grej!

Det räcker med att jag är så mammig och pappig och systrig redan,

jag har nog starkare band till min familj än jag klarar av! hehe.

Ja, akutsjukvård. det är mer min grej.

Vad bra, då har vi det konstaterat!


Nu måste jag få min skönhetssömn, för imorgon blir det brumbrum bilresa.

Vi stannar till hos Jojjs pappa och äter middag innan vi åker vidare

till hotellet i Borlänge. :) Det ska bli trevligt!!


Och på lööördag blir det Romme för hela slanten!

Min sjukgymnast höll med om att jag skulle spänna fast en kudde

runt rumpan. Jag har ju faktiskt inte stått på min snöbräda på över 2 år!

chockerande.

Lite bomull kan man ju stoppa innanför byxorna iallafall! ;)



Jag undrar vart mitt lock till Tvdosan är?

batterierna hittade jag, dammiga och dana under sängen.

men locket är puts väck.

nedrans buskatt.



Godnatt babes!



PUSS! :* <3

Av Samira - 18 februari 2010 18:51

Jaa, det får duga så.

Alla som vill höra om min dag räcker upp en hand. :) :D

Lillasyster kom hit, sen åkte jag till Flen.

Gick till ungdomsmottagingen, kissade i en burk,

gynnade mig och tog blodprov för HIV och Hepatit.

Det är så jääävla skönt att jag inte har något emot sprutor!

det är faktiskt tillochmed lite skönt, tycker jag.

Vad är man då? Typ, massochist? Satanist? Eller? Vad heter det?

Äh, whatever!

Jag var duktig iallafall. :]

Sen när jag och Tom fikade så lyckades jag spilla ut mitt Te över halva bordet,

stolen och min väska (a)

men det var ju faktiskt med flit. faktiskt. hrm.

Fast Han lyckades ju stänga in sin bil ;) HAHAHAHA. Hrm. :)


Seen åkte jag hem till min jättesjuka lillasyster,

åt lite pannkakor, och sen åkte jag in till Eskilstuna, till Grappa. :)

Börjar o praktisera den 1a mars, typ 4 dagar i veckan. :) Wohooo!

Värsta tufft. :D Jag är lite nervös!


NU ska jag och Isagel börja göra iordning Tacos :D

För snart kommer papi hem, och då ska vi äta!

jag är typ djungelvrålhungrig. :O Heja heja!



Sen blir det film och godis! My sisters keeper :)

det är ju faktiskt torsdag. Dagen mellan lill-lördag och Fredagsmys-Fredag.

Så då Får man faktiskt äta godis!

jag gillar ordet faktiskt, btw.



  



PUSSPUUUUSS! :D :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards