sparkliing

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Fettisdagen!

Av Samira - 16 februari 2010 11:49

Jajjamensan allihopa! Ni glömmer väl inte

att äta semlor idag? :)

Först ska Jag och Pappa äta semlor när Han kommer hem,

och förut så ringde mamma o sa att hon hade beställt två semlor

till oss, för hon visste inte att Pappa skulle komma hem idag

så att jag skulle ha sällskap :P
Så Senare ska jag ut till Mamma och äta semla med henne med! ^^

Och på Torsdag ska lillasyster komma hit och sova här,

och då ska vi också äta semla.....

herregud, jag kommer ju gå upp otaliga kilon denna veckan! höhö.

Får träna lite ;P Ska iallafall Simma, på torsdag. :D sköööönt.

Och imorgon ska jag ju börja på gymet, på vårdcentralen!

Ska träffa min sjukgymnast imorgon och vi ska ju sätta ihop

ett träningsprogram till mig :) Yeah, fan vad bra jag känner mig!


Jag hoppas att det blir bra,

för idag har jag bajsont i ryggen. Igår hade jag värsta ont i foten igen,

jag undrar varför det bara kommer då och då?

Hm. Jaja, huvudsaken är att jag blir Bra igen :)


Nu ska jag ringa till min arbetsförmedlare,

sen gå upp och fika med vakmästar-pojkarna !

tjingeling!




PUSSPUSS! :* <3

 
 
zetterlinden

zetterlinden

16 februari 2010 11:57

superfin blogg har du! kram/ carolin

http://www.zetterlinden.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Samira

16 februari 2010 16:02

Oj, men tack så mycket! :) Du med!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :) Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker. Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja. PianostolKnivarHanddukarBäddlakan-setVanliga lakanDusch...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Ovido - Quiz & Flashcards