sparkliing

Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

MAGALUF BABY!!!

Av Samira - 19 maj 2010 13:11

Fyfan säger jag bara....

VIlket rööööj det är här! Trivs så sjukt bra!

Kom alltså hit i Söndags kväll, efter två skumpiga och

ganska jobbiga flygresor.. Vi kom hit vid ca 15.00, gick till Grabbarna Grus och där börjades det direkt! Dom bjöd på öl, shots, och drinkar.

Och så pågick det heela kvällen och natten... Vi dansade, drack, lärde känna varandra, och bara umgicks och hade kul :)

Dagen därpå vid 10.00 hade vi våran första lektion! :D

I klassiska salen, så vi började alltså med teori. Sen hade vi våran första flair-lektion, och fy tusan vad roligt det äääär!

Vi börjar redan bli riktiga proffs ;)

Igår var det stranden i några timmar, innan vi började skolan vid 14.00

Så jääkla nice!! Har redan blivit sjukt solbränd ;D

Bor med 3 tjejer. Malin, Sara & Elin :) Riktigt goa brudar!


Idaag, nu, har vi precis avslutat vårat flairing-pass, så nu ska jag strax ner till beachen och glassa :) ^^


Egentligen skulle jag kunna skriva huur mycket som helst, men då skulle ju ingen orka läsa... Typ om alla vattenkrig och dildosar som lärarna gömmer under shakersna osv ... Hahaha :) Så kort och gott så är det helt underbart här,

sjukt mycket trevliga människor, Snygga bartenders och lärare, sol, värme, alkohol, glass, och glatt humör överallt. :) Love it!


Ni får gärna komma ner och hälsa på ;D


Saknar er alla!



PUUUUSS! :* <3



 
 
Jessica

Jessica

19 maj 2010 13:40

Miss youuu

http://jessicandersson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pappi

19 maj 2010 18:24

Gilla, gilla, gilla ! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :) Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker. Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja. PianostolKnivarHanddukarBäddlakan-setVanliga lakanDusch...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Ovido - Quiz & Flashcards