sparkliing

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Samira - 24 maj 2010 14:14

Shit, det har redan gått en vecka! Heeelt sjukt...

Så sjuka saker som man får vara med om här kommer man nog aldrig mer

vara med om, om man inte åker hit igen det vill säga, haha.. ;D

Häromkvällen var jag o några andra tjejer med i en wet t-shirt competision tillexempel, helt crazy.. Men vi tänkte såhär; Vad gör det om vi flashar boobsen? Vi är ju i MAGALUF Baby! Typ så ;D Bröst är bara bröst, liksom.

Här borta Får man flippa! ;D


I Fredags var vi ute på bar-runda med våra lärare,

så jävla nice!! Vi var på en Coyote Ugly bar där våran teori-lärare Anders blev piskad uppe på bardisken, och på många många fler barer där vi dansade som fan och fick gratis shots och sprit Hela tiden!


Dock är man riktigt jäkla sliten nu. Varje natt är man ute till 7 på morgonen typ, och så sover man 3 timmar och sen går man till stranden och solar och sen börjar man skolan vid 2.

Ibland börjar vi skolan vid 10 på morgonen, och då får man gå och lägga sig tidigt, typ vid 3-4 på natten :) ;)


Igår bestämde jag mig faktiskt för att ha en vilo-dag! Satt hemma och plugga lite istället, det var rätt skönt.


Jag och Malin funderar på att tatuera oss,

asså typ bara skriva "Magaluf 2010" pyttelitet eller nåt sånt på sidan av foten eller så. Något väldigt diskret får det bli isånafall.


Nu måste jag gå och köpa frukost/lunch, är sjukt hungrig!



Till alla er människor som gillar att parta loss, Go crazy & wild, sola, bada, ha allmänt kul och njuta av livet; ÅK TILL MAGALUF! ;D ;)




PS. Saknar min syster, pappa, mamma och kissemiss sjuukt mycket :( <3




PUSSPUUUUUUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards