sparkliing

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Samira - 15 maj 2010 20:04

Shit, om 11 timmar lyfter mitt plan... Jag är räääädd! :'(

Saknar redan min katt sjukt mycket, och vi har bara varit ifrån varandra

i 4,5 timmar... Haha.. Hur ska det då gå med saknaden till familjen..? ^^

Jisses.. :P :D Magen håller på o vrida sig hela tiden...


Fast det beror nog delvis på att jag och papi åt en 3rätters middag på Grappa nyss också, haha.. ^^ Så jääävla gott! Och så jääävla mätt!!

Grattis på födelsedagen papi :) <3


Nu ringde faster precis. "Stoppa pengarna i bröna!" haha :)


Egentligen borde man ju kanske försöka sova några timmar innan vi ska åka mot Arlanda vid 02.30 inatt, men det går ju fan inte...

Pirrar ju i hela kroppen, man springer runt och fixar med massa grejer hela tiden och kan liksom inte slappna av riktigt... Jag har nog inte riktigt fattat än att jag lämnar allt detta om bara några timmar... Fy ^^


Nu ska jag måla naglarna, så att jag är fin sen när jag kommer fram, haha.. :)



Ha en Riktigt bra sommar allihopa, och ta hand om er!! :)

Kommer sakna er allihopa så himla mycket!

Lär säkert vara ute på Facebook lite då och då, men har ju ingen egen dator med mig, så det blir antingen internetcafé eller om man hittar nån kompis som har

laptop med sig... :)


Hur som helst, Jag ska ha så jäävla kul!


PUSS för fan! :* <3


  




Ovido - Quiz & Flashcards