sparkliing

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Samira - 14 maj 2010 20:16

Jaha...  Nu sitter vi här hemma hos mamma.

Jag, mamma, pappa, syrran och Micke.

Vi har avnjutit en mycket god middag, och en härlig bärpaj. :)

Allt tilllagat utav mig! Inte dåligt va? ;)

Men det här känns ju lite småsorgligt sådär. Om 36 timmar sitter jag liksom

på ett plan påväg till Spanien. Usch! Yippie! Usch! Yippie! gaaah.


Imorgon ska jag lämna ifrån mig min älskade katt ocskå...

Innan jag och pappa ska äta middag på Grappa.... Uschabuscha. :( Gillar Inte!

Kommer sakna henne som faan! :'(



Igåår var det personalfest på Grappa, riktigt jävla trevligt faktiskt!! :)

Tack för en härlig kväll, alla inblandade!




Nu kommer jag inte på mer att skriva.

Kanske slänger iväg ett inlägg innan jag flyger iväg. :)




PUSSPUUUUUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards