sparkliing

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Polisanmälan.

Av Samira - 27 februari 2010 14:40

OJ OJ OOOOOJ säger jag bara.

Vilken jäääävla kväll!

Vi kan ju börja med att vi skulle ut på Harrys igår. Mm,

när vi är på väg dit så glömmer jag mina pumps hemma hos Natha,

så jag får låna hennes hemnyckel och så gick jag tillbaks hem och hämtade dom,

Tommy följde med mig, det var rart. :)

Mm, sen kom vi till Harrys iallafall. Allt var frid och fröjd,

Vi dansade och hade jättetrevligt hela kvällen typ.

Sen kom det ett par bitchiga äckeltjejer som spillde ut cider över

Alla mina kompisar, och sen börja dom mucka och grejer.

Jag blir så jäävla arg!

Så då skulle vi typ gå hem, kommer Ner till garderoben,

och snubben hittar inte min jacka och min påse med mina vinterskor,

Fine fine tänker jag, han har bara mycket att göra o hittar den inte just nu.
Sen stannade vi kvar en stund till iallafall, och dansade lite till.

Sen när det stängde, och vi skulle åka hem, så går jag ner till gareroben igen,

och hittar han mina saker Nu då måntro?

Icke då. Vi väntar för att se om den blivit förväxlad med någon annan,

Vi är kvar där till Sist, och det hänger inte en enda jacka kvar

när alla har gått hem.
Så den har alltså inte blivit förväxlad. Den har blivit stulen.

Dom i garderoben säger "Det troligaste är att det är Någon som kommit

med en garderob-biljett med gammalt datum, med samma Nummer som dig,

och planerat stölden.

wohoooo.

SÅ. Jag får följa med vakten ut till poliserna,

och så får jag göra en polisanmälan. I jackan hade jag mina BILNYCKLAR,

och mina 2 hemnycklar. Och jag blir förstås panikslagen över att

någon skulle kunna stjäla min lilla pärla då.

Eftersom jag är jacklös, så skjutsar de snälla poliserna hem oss. :)

Första gången jag åkte polisbil, woohooo. :)

När vi kommit hem och varit hemma en stund så ringer min mobil,

då är det polisen Pjär som säger att Harrys har ringt dom och

min jacka har blivit återlämnad.


Så imorsse knallade jag ner till polisstationen i mina pumps,

för att hämta mina grejer. Jackan får jag, och bilnyckeln och hemmanycklarna,

men mina vinterskor är stulna. :( Och mina vantar och min sjal från london.

Typiskt.

Sen strosade jag iväg till McDonalds för frukost,

satt där i min ensamhet och filosoferade över vilka idioter det finns,

och sen knallade jag tillbaks till Nyfors i mina pumps.

Ni kan troo att jag har en JÄÄVLA skoskav nu! inte skönt, inte skönt.



Nu ska jag ta en Dusch, Chilla lite,

och sen ska jag åka till Jessy i Flen :) Ikväll blir det förmodligen Amazon.




Ha en bra dag, vettja!



Puss :* <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :) Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker. Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja. PianostolKnivarHanddukarBäddlakan-setVanliga lakanDusch...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Ovido - Quiz & Flashcards