sparkliing

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Samira - 25 oktober 2010 23:37

eftersom jag fyller år snart, så tänkte
jag skriva ner min önskelista! (a´  ^^

Biljetter till We will rock you musikalen på Circus i Sthlm.
En iskross från Cervera á 369:-
En eltandborste
En bar- muddler (plast eller "stål", ej trä)
Frozen-glas/Margarita-glas (Finns på Åhléns)
Martini-glas/Cocktail-glas
Hantlar, olika vikter
Presentkort på IKEA
Presentkort på Gina Tricot
Presentkort på Cervera
Presentkort på Indiska
Presentkort på Restaurang Grappa



;D höhöö.

PuuuussPUSS! :* <3

Av Samira - 25 oktober 2010 11:41

Jaha, då var det dags igen.
Ett halvårs jobbcoaching på Kunskaps Companiet.
Är väl kanske inte det roligaste o behöva åka in till Flen 1-2 gånger
i veckan, men så länge jag får min ersättning från Försäkringskassan
så är jag nöjd, haha :) :P
Och förhoppningsvis så får jag jobb, praktik eller börjar plugga
inom kort ändå. Vi får se, helt enkelt. :) Han verkar ganska bra ändå.


nu har jag fått hicka.


nu ska jag gå en liten prommis med Palmiz,
innan han åker till sthlm,
och sen måste jag hem och tvätta :P har alldeles för mycket tvätt!

Vi hörs!

    




PUUUUSS :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards