sparkliing

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Samira - 3 oktober 2010 15:30

fyfan.

Jag har ALDRIG blivit bakis förut!
Vad hände, liksom? Så mycket drack vi faktiskt inte!!

Jag har spytt på fyllan EN gång, och det var första gången jag drack,

för 6 år sen. Men imorrse... Gud, vad äckligt. Usch!

Och det värsta är, att min BIL är kvar inne i stan!

Får ta bussen dit imorgon o hämta pärlan.
Åkte hem med pappa idag, hahaha. Ja, herregud...
Detta behövde jag, även om det SUGER att vara bakis!


Men grymt kul kväll med Fia! <3 Vi måste gå ut oftare. :)
Dansa massaaaa! btw så sög Epic, den nya "nattklubben".
Det var liksom gamla Lotus. Dom hade inte ens bytt inredning,
och det var samma musik, samma turkar på dansgolvet, samma bar.
Enda skillnaden var att vi kände oss jävligt gamla,
för det var typ baara 18åringar där! Hahahaha :P Helt sjukt gammal jag känner mig. Uschusch. :(



Nu kallar sängen på mig!
Bara sovit ca 3 timmar inatt.
Vi somnade vid halv 4, och vid 7 vaknade Benjamin,
Andreas son ;P så, Godnatt everybody!
Kommer ju inte kunna sova inatt, men men, whatever,
:D har ändå inget speciellt jag ska göra imorrn!
Bilder kommer ut på fejjan senare!


PUSSPUUUUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards