sparkliing

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Samira - 19 oktober 2010 22:04

boxning a' la död fisk, typ.
jag kan helt ärligt säga att detta träningspasset
är det JOBBIGASTE jag nååågonsin varit med om! Helt klart!
Även fast jag har duschat så känner jag mig lika
svettig och äcklig som om jag precis avslutat träningspasset, haha.
Hade lite problem med o schamponera in håret bara,
armarna ville inte riktigt lyda. och just nu skakar händerna och
fingrarna som en oljerigg på ett stormigt hav,
så jag får liksom skriva om meningarna hela tiden. :(

Iallafall, tränaren, Augusto, han var allt lite ögongodis ;)
Fast jag fick typ panik när han kom fram och tog på mig
och sa typ "Bra jobbat, kom igen!" och såna saker. Helt genomsvettig,
med smink under ögonen och svettdroppar precis ööverallt, haha ^^
Jaja :D Ska LÄTT tillbaks nästa vecka! Visst Jessy? :D ^^



IMORGON ska jag göra värsta spännande hemlisen, hihihi.
men jag kan ju inte berätta nu vad det är.
då är det ju ingen hemlis längre! :O det är bara Jessy som vet, maah ^^ <3


Nu måste jag nog försöka sova,
ska upp tidigt imorgon, och jobba.
inte för jag vet hur det ska gå till, jag är liksom
mer speedad än vad ekorren Hammy i 'På andra sidan häcken' är. :O
"men jag vill ha kaka." hahha :] <3


  

:D


PUUUUUUUSSPUSS, hemskt mycket PUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards