sparkliing

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Samira - 7 oktober 2010 20:03

Imorgon bitti brummar jag och papi iväg mot Laholm, Skåne.
Vi ska plocka upp min lilla kusin i Jönköping också.
Vi ska nämligen på bröllop.
Min faster & mats gifter sig, och jag har fått två stora äror,
dels är jag en av brudtärnorna, och dels så ska jag sjunga
en bröllopslåt! Du är allt med Sonja Aldén blir det.
Så, håll tummarna för mig! :)
Och ett stort Grattis till faster Kattis och Mats! <3



hörrni, jag måste bara få berätta att jag är vääldigt stolt över mig själv!
Jag & Jessy var ju inne i stan för en vecka sen, och
då köpte vi såna där krom-tabletter som ska fungera mot sötsuget,
och jag har faktiskt inte ätit nååt godis nästan! Bara ett par Polly!
Och så har jag bara druckit ett glas läsk!
Haha, det går sakta men säkert! :)
Jag har bytt ut godiset mot ett litet russinpaket och en näve
solroskärnor om dagen :P Funkar finfint :)


nähä, om man skulle ta och packa det sista och sen kolla nån film och försöka
göra en tidig kväll, kanske?


Peace, babes!



PUSSPUUUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards