sparkliing

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Samira - 14 oktober 2010 14:09

det är svårt att vara ledsen när det är så fint väder ute!
och det är ju iochförsig bra, haha :)

yeey, nu är vårat badrum Vitt istället för gult, huu!
känns ap-bra. :) jag ska försöka fixa till badrummet lite sen
när min polska lilla badrums-snubbe är klar där inne,
så att det blir lite mer mysfaktor!


fast asså shit, nu får han ta o snabba på där inne,
för nu måste jag tvätta! jag har typ ingenting att ha på mig!
undra hur många dagar till han ska vara där.


Jag har väldigt mycket tid att fundera om dagarna,
eftersom jag bara går hemma och är arbetslös, liksom.
Och jag har ju alltid velat bli volontär i Afrika eller Asien,
och jag undrar om Nu är den rätta tiden?
Eller ska jag försöka fortsätta söka jobb?
Eller ska jag börja plugga nåt?
Vad ska jag göra?



jaja, nu ska jag traska upp till pojkarna på kyrkogården
med mina mockarutor!
haha, det där lät inte alls som det betyder. :P
låter som om jag ska sätta mig vid några gravar och fika med mig själv,
typ... men så äre inte, haha! :)
Ska upp till mina små vaktmästar-pojkar till vänner och utfordra dom lite!

Ikväll äre dans-pass med Jessy som gäller! :) <3

ett speciellt tack idag till Johanna Nordén, Jessica Andersson,
Rickard Malmkvist & Josefin Holmberg som gjort dagen lite lättare
genom att bara finnas där för mig. <3 ni är bäst!


PUSSPUUUSS! :* <3

Av Samira - 14 oktober 2010 09:09

din lilla subba.
usch, jag är så arg så jag skakar i hela kroppen!
fast mest är jag ledsen.
så sjukt, jävla ledsen. orkar inte låtsas att jag inte bryr mig mer nu.
jag vill bara ha ett ärligt jävla svar, hur svårt ska det vara?

jag är inte en sån som bara kan låta allting rinna ut i sanden,
utan att säga något om det.
det är helt enkelt inte rätt. det är så jävla oschysst!



att jag alltid ska gå på den här skiten.

skulle behöva hitta en fyrklöver, jag. nån som har en till övers?





puss, eller nå. :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards