sparkliing

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Samira - 15 oktober 2010 22:04

Att en så himla bra dag så snabbt kunde ändras
till en inte så bra dag!
Gudarna ska bara veta hur otroligt glad jag är över
att ha såna fantastiska, underbara föräldrar som jag har. <3
Ni betyder allt för mig, och det känns så otrooligt bra att
ni ställer upp för mig i alla väder! Jag älskar er så grymt mycket!


Sen att jag blivit så lyckligt lottad med alla fina, goa vänner jag har
gör ju inte saken sämre!
Med risk för att låta som värsta kristna guds-älskaren nu,
så måste jag bara få säga att jag känner mig välsignad över
att ha såna vänner som ni, var inte rädda att ta åt er ni som vet vilka ni är. <3



Sen är det mindre tråkigt att det finns dom här på jorden
som inte tål att höra sanningen, som inte tycker att ärlighet
är det starkaste och bästa vi har här på jorden.


Men det ska fan inte få sänka mitt humör nu,
jag är så himla glad över massa roliga saker som händer just nu,
och inom kort!
Idag har jag pysslat med badrummet hela dagen, nyrenoverat och allt.
Och jag och papi ska göra det ääännu finare! åka och handla lite
grejer imorgon, <3 hihi.


Nästa helg ska jag åka iväg till mitt paradis
och ha väldans massa skoj med bästaste Ida,
och så ska jag träffa finaste Josefin också,
och massa annat underbart folk! ååh! <3


helgen efter det är det en hel helgs festande, skrattande och mys
som gäller med dom bästa, i Eskilstuna! :)


helgen efter det ska jag jobba på amazon, yeey! :D


helgen efter det är det magaluf-kryssning, det ser jag GRYMT mycket fram emot!


sen tror jag att det blir en relativt helg, efter det.


Sen fyller typ jag och jessy år, så då är det också utgång som gäller :D :D <3



omg, nu blev jag glad igeen! :)


  




Tack för att ni finns. Y

 

 

 PuuuuussPUSS! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards