sparkliing

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Samira - 18 oktober 2010 11:18

åh, att vara lärare kan faktiskt vara bland
det bästa som finns.
samtidigt som det kan vara det mest skrämmande som finns!

Det är så knäppt att första lektionen, (idrott)
kan vara ganska kaotisk,
medans andra lektionen, (engelska) kan vara så otroligt
lugn, bra och härlig! Med samma klass!

På tal om det så började jag nästan gråta framför barnen
på engelskalektionen idag.
Blir så otroligt glad när dom säger "Samira, kan inte du bli våran
ordinarie engelska-lärare?"
Jag "Nääej.. Jag är ju bara eran vikarie! :)"
Dom "Jamen, snäälla?! Du är så bra!"

:') Sen så frågar dom sin andra lärare om inte jag kan få
bli ordinarielärare. "Vi tycker om henne så himla mycket."


Underbara, UNDERBARA ungar! <3



Nu är jag hemma för att jobba med lite planering inför
Fredagens lektioner,
min nästa lektion börjar inte förrän halv 2, så. :)

kanske skriver mer senare ikväll!



Btw, GRATTIS till bästa Rickard Malmkvist som
fyller bolags-myndig idag! :D <3


PUSSSSPuuuuss! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards