sparkliing

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Samira - 22 oktober 2010 20:23

:) nöjd somfan!


  



Av Samira - 22 oktober 2010 17:47

Näej, det här ser inte ut att bli någon bra kväll.
Min dator verkar ha pajat Helt, trots nytt grafikkort och nån
sån där annan grej som papi varit så go och köpt åt mig idag, <3
Vilket även betyder att allt typ är borta, förutom lite bilder
som vi som tur är gjorde en backup på häromdagen, innan
allt gick åt fanders.

Skulle väldigt gärna vilja lägga ut en bild på min nyaste piercing,
men det går inte, för den här bärbara datorn jag sitter på nu
ville inte installera drivenheten för min mobil, så det gick ju inte.
Har provat att ladda upp via facebook i mobilen också,
men det misslyckades också.


Sen är jag verkligen helt kaass på bärbara datorer,
allting bara hoppar till ett annat ställe medans jag håller på o skriver liksom,
och börjar skriva mitt i en helt annan text, ? vadfan?
och så är knapparna inte min grej, skriver för fort,
så får skriva om varannan mening, minst :P

och som grädde på moset, så har Alice hoppat av Idol!


shit alltså.
enda positiva är att jag har en supergo pappa som
försöker fixa o göra så att jag får det heltokej ändå,
med musik och lite sånt där.
och att jag har en ny piercing som jag är värsta glad över. :)



but, besides that, shitty-night! ;D


Puuuuss :* <3



Av Samira - 22 oktober 2010 07:04

Jaha, nähe.
Jag måste gå ut till bilen och leta efter min snöborste.
Eller så får jag helt enkelt borsta bort snön med händerna,

om inte mamma hinner komma förbi och låna ut en snöborste. ^^
Tänka sig att det skulle vara så mycket snö
när man vaknar upp en Fredag-morgon i Oktober såhär, va! :)
myspys.
mindre myspys är att jag har blandannat Två ute-gympa lektioner idag,
i skolan. Det blir spännande. Snöbollskrig, kanske?
Kommer bli kaos.

Min tunga är fortfarande väldigt svullen,
dock gör den inte lika ont ^^ :D

Ikväll ska jag bara softa så jävla håårt, kolla idol,
och äta kräm! Skulle vilja äta godis, men det går ju inte. :P
Haha. ^^ Det är ju kanske bra, iochförsig.

Nähe, tjingeling allihopa!


Pusspuuuuuuuuss! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards