sparkliing

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Samira - 21 oktober 2010 09:34

Seriöst, har dom gjort bloggplatsens
startsida/inloggningssida GUL av alla färger?
sjukt fult.


För er som inte vet det så piercade jag tungan igåår,
var livrädd innan, haha, men som tur var så hade jag
Jessy med mig som kunde hålla mig i handen! <3
Det gjorde ganska ont, och jag blödde som en idioot sen,
i typ 2,5 timmar.
Sen när jag skulle sova så tog jag en ipren, och det kändes
skitbra! Gjorde inte alls lika ont.
men SEN hörrni, sen gjorde jag väärldens tabbe.
Jag gick in i badrummet, stack ut tungan och tänkte att jag skulle
känna lite på kulorna så att dom inte satt löst,
och Fastnar då med den undre kulan på utsidan av nedre tandraden,
och då vill ju tungan instinktivt dras in i munnen,
men det går ju inte, för jag sitter ju fast med kulan framför tänderna.
När den äntligen lossnar så börjar det blöda som faan igen,
och den där Ipren-tabletts-verkan är som bortblåst.
dumbass-samira.


idag är jag iallafall sjukt svullen, och låter som Ica-jerry när jag
ska försöka prata, haha, :D Och han är ju iof väldigt söt,
men på mig låter det inte alls lika sött. :( :P

Om en stund ska iallafall jag och pappa dra iväg till Dalarna,
för att hälsa på min 99åriga gammelmorfar,
som för övrigt är världens häftigaste. :) dom lär ju ha lite mat till mig
också på hemmet om jag vill, mycket flytande liksom. (;
kanse ska flytta dit en vecka. hihi. :)


nu ska jag ta mig lite kräm, om det går.


byebye!



PUUUUUSS :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards