sparkliing

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Samira - 5 oktober 2010 17:08

fy tusan vad jag verkligen inte gillar
att bara gå hemma utan o ha nåt o göra!
det är så hemskt!

ikväll är det iallafall säsongsstart av Desperate housewifes :)
Och imorgon är det först kör, sen säsongsstart av Greys anatomy! :P gillagilla.
På torsdag ska jag bara in till Etuna och hämta pappas

kostym som är på kemtvätt, annars inget speciellt.

Sen på Fredag morgon så ger vi oss av mot Skåne, Laholm.

För på Lördag gifter sig Faster & Mats :)
Och jag ska vara brudtärna och sjunga, iiih! sjukt nervös.



åh, vad jag önskar att jag fick höra din röst igen.

jag har inte den blekaste om vad som har hänt,

och det gör mig galen att inte veta!

jag saknar dig.



favoritlåt(ar) just nu: Bruno Mars - Just the way you are

och

Rihanna - Only girl (in the world)


Jaha, nähe. Vad ska man göra för meningslöst nu då?
Kolla på en film, kanske? Värdelöst. :(




Pusspuuuuss! :* <3


Ovido - Quiz & Flashcards