sparkliing

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

I wanna dance with somebody!

Av Samira - 19 april 2010 21:48

Yeeah! Typ. :] Någon som vill dansa med mig? ;) Muhahaha!


Idaag åkte jag till Flen, så åkte Jag & Jessy till PW

för att kolla på när esteterna repar till sin musikal :)

Come to get her.

Beatles musik är det! Jag var dock tvungen att gå precis innan

Linas låt, Let it be, så jag hann inte höra den! :'(

Men gulleraringen Jessy spelade in det, så jag fick höra nu när jag kom hem ^^ Hihi! Så jääävla bäst!

Den 29e ska vi dit igen för att kolla på Genrepet :) :)

Varit på Grappa idag också, men det var sjukt lugnt, så jag fick

gå hem vid Halv 9 :) Tack tack, Henke! :D Skönt att köra hem när det fortfarande var ljust ute, faktiskt.

Men vart är det där askmolnet man skulle få se ikväll?

Förresten, en liten sten lättade från mitt bröst nyss, för jag hade mailat och frågat om hur det blir med vårat Flyg till Spanien om vi inte får lyfta när vi ska åka, och dom har bokat Bussar utifall det skulle hända. :) Det är ju bra.


I helgen ska jag jobba på Amazon, både Fredag & Lördag :)

Melody Club på Fredag och D-A-D på Lördag. Det ska bli nice!


Den 8e Maj ska jag och Jessy skaka rooooompa på dansgolvet på Amazon,

för då är det paaartheeey! ;D


Nu har jag inte så mycket mer att skriva,

mer än att jag är lite småsugen på att se någon bra film. :)

Law abiding citizen eller Shutter Island, vilken är bäst?




PUSSPUUUUSS! :* <3



 
 
Ingen bild

jojjs

19 april 2010 22:01

Båda är extremt bra så det spelar ingen roll. ;D haha ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :) Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker. Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja. PianostolKnivarHanddukarBäddlakan-setVanliga lakanDusch...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Ovido - Quiz & Flashcards