sparkliing

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Samira - 25 april 2010 15:17

Glädjen står för flera saker,

men mest för att min älskade pappa har köpt en ny mobil åt mig :') <3

En Sony Ericsson Vivaz, helt sjukt! <3

Sen står glädjen även för en bra jobb-helg, igår hade vi ca 1000 personer

att servera alkohol ;) Vilket resulterade i att All Öl, All cider & Bacardi Breezers, Alla shots-material, All vodka och All Redbull/Burn tog tvärslut.

Ganska bra, om jag får säga det själv. :) :D
Idag är man braa slut i kroppen. Trycket bakom bardisken minskade inte ens medans konserten höll på, som jag hade hoppats på :P

Det var bara att köra på i super-speed-fart!!

Just det, i Fredags när jag jobbade på Amazon och det var Melody Club,

så gick brandalarmet igång och vi fick utrymma hela amazon. :O
Inte under spelningen dock, som tur var. ^^ Det var Efter den.

Jäkla händelserik helg har det varit faktiskt. :)


Oron står för Gammelmorfar.

Min 99åriga världs-coolaste gammelmorfar som kör bil,

använder enbart käpp som stöd och är klarare i huvet än många andra i tillochmed min egen ålder har i helgen legat på sjukhus.

Han har allvarliga problem med prostatan, men min gammelmorfar, ska ni veta, Han är en kämpe! Och han har lovat att vi ska fira 100års-jubileum. <3

Han mår mycket bättre nu, och får nog antagligen åka hem imorgon :)

Det känns skönt, även om man fortfarande är orolig...



Nu ska jag hoppa in i duschen, Sen ska jag gå upp till mamma och tvinga Henne att se på Twilight-filmerna med mig, eftersom jag inte lyckas tvinga min lillasyster till det :D ^^ <3 Muhahaha! Fast först på Desperate housewives reprisen :)



Ha det bra!



PUSSPUUUSS :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards