sparkliing

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Samira - 1 april 2010 13:39

Åh, fifan. :D Mår sisådär idag.

Jobbade igår, slutade vid 22.00, och då var det party på Grappa!

Mankan fyllde 41 år, en i köket, så vi gick ihop och köpte

en uppblåsbar Barbara till honom, haha :) :D

Sen var det bara craaaaaazy!

Han bjöd på Shotts, 2-3 olika drinkar, champagne...

Och själv köpte jag en Grasshopper, en cider och en Blå ängel.

Mådde inge vidare imorrse alltså, haha :P ^^ Nu är det lite bättre iaf :)

Dom är helt galna där! Bar upp mig i famnen och snurrade runt med mig och grejer, trodde nästan inte jag skulle överleva alla gånger :P

Mitt inne på Grappa, liksom! Förjäävla härligt gäng det där iallafall,

det måste jag säga. Underbara människor :)

Johanna & Richard kom dit en stund också, eftersom jag skulle sova hos dom liksom, men sen gick dom hem..
Och sen skulle jag gå hem till dom, men det fick jag inte för mina kära arbetskamrater :P Så jag tog en taxi efter mycket om och men från mig,

och nu är jag fattigare än fattigast! ^^ Är ju inte billigt direkt,

även om det inte är någon lång bit.


Iallafall, det är tur att jag mår lite bättre nu iaf, eftersom det är

party på Amazoon ikväll :P ^^

Ska hem till Jessy vid 8 typ.. :) Hon jobbar till 7 ikväll tror jag ^^

Det ska bli trevligt! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen brumma upp till systemet och affären!


Ha en bra dag och kväll, folket!



PUSSPUSS :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards