sparkliing

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Samira - 3 april 2010 12:14

:D Glad påsk folket!


  


På påsken ska man vara glad. :)



Jahaja. Sitter och kollar på Talang 2010 just nu.

Vad roliga människor det finns. Så jävla dåliga, haha. :P


Snart ska jag och mami åka in till Flen och handla massa påsk-mat :)

Sen ska vi hämta syster på stationen och sen brummar vi hemåt och

lagar iordning påskmaten innan jag åker iväg till Eskilstuna för att jobba.

Jobbar mellan 18.00 och 03.00 ikväll på Grappa :) Kom dit och säg Hej!

Passa på och festa lite också ;)


I Torsdags var jag & jessy på amazon, det var faktiskt vääldans trevligt,

och DJn var jättebra! Förutom en sak, vi bad honom spela en Lady Gaga låt,

och han nickade, men kom det någon Gaga-låt? Icke.

Dock hade en viss person ordnat så att den sista låten som spelades,

som alltid brukar vara Stad i Ljus, nu istället var Halo - med Beyoncé. <3

Jag ÄLSKAR Beyoncé! Fick nästan hjärtstillestånd. glad blev jag!

Tack tusen gånger om :)



Saknar papi, som är nere i Skåne hos min faster, hans syster alltså,

och hennes nya sambo och min lilla kusin Tilde. :)

Hoppas dom har det braa! <3

Jag hittade världens gulligaste lapp med ett påskägg på bordet

häromdagen när han hade åkt. :') <3  Bild kommer senare (!)



Nej, nu ska jag göra mig iordning lite och sen åka iväg till El Fleno alltså.


Ha en superduperbra dag! :)



PUSSPUUUUUUSS! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards