sparkliing

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Samira - 13 april 2010 14:34

Så jäävla fint väder! :') Blir så glad i hela kroppen, hihi.


Igår vikarierade jag som förskolelärare,

det var greeat! :) Jättefina och goa barn,

fast jag kände mig bra gammal när dom sa "Fröken, kan du hjälpa mig?"

Haha ^^ Trivdes jättebra, det gör jag gärna om!! :D

Fick även hoppa in som fritidsledare, då hon också var sjuk visade det sig.

Det gick också braa, vi var ute non-stop från 11.00 till 16.00 :) :D Lovely!


Idaag har jag varit hos sjukgymnasten, och jag och Hasse kom överens

om att jag ska försöka göra några övningar helst varannan dag sen

när jag är i Spanien. :O :P (a)


Har precis varit i Flen också, fixat lite grejer.

Nu ska jag åka till Eskilstuna och jobba på Grappa,

dock tror jag att det kommer vara sjuukt dåligt med folk idag.

Men men, det får gå ändå! :)


Om 33 dagar åker jaag. Gaaaah! :D <3 Längtar!


Ha det så braaa :)



PUUUUUUUUSS! :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards