sparkliing

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Samira - 4 april 2010 03:31

Tjoho homies!

Kom precis hem från Grappa,

vi hade sjukt mycket att göra idag! Så jävla proppat med folk! :)

Och jag har så gryyymt ont i fötterna nu, aj aj!

Men det är det värt. :D

Jag lyckades ha sönder två glas också, bra jobbat Samira. (a)

Hm, jag gillar inte riktigt att Gå till bilen själv efter jobbet.

och sen köra bil i en halvtimme för att komma hem.

Det är både tråkigt och obehagligt. Man är trött, rädd för att krocka och

förmodligen inte lika uppmärksam som man borde.

En lägenhet i Eskilstuna skulle ju vara nåt, alltså.

Både Josef och Tom var och besökte Grappa ikväll, trevligt trevligt! :)

Att se bekanta, vänliga ansikten är alltid lika kul.


Oh, det kryper i hela kroppen på mig, jag skulle vilja ta en dusch!

Men jag orkar verkligen inte. Ska slänga mig i sängen nu och

somna bums! Kanske läsa lite först, förresten. Om jag orkar. Lär väl

läsa om samma rad 17 gånger, haha. :)


Får se om man orkar palla sig upp för att se på syrran och dunkerskören

imorgon förmiddag i kyrkan, när dom sjunger.

Vi får se hur det bliiiir!



Natti natti!



PUSS :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards