sparkliing

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

VARFÖR?....

Av Samira - 14 april 2010 22:34

....är det aldrig någon som kommenterar min blogg? :P
Fett tråkiga är ni, hör ni det!? ;)

Dålig stil tycker jag. ;D


Rätt lugnt på Grappa idag också.

Längtar som faan till Spanien nu, då det blir lite mer

drinkar! Och få lära sig att flaira, det ska bli nice ;)

Hmmm, hur ska alla här hemma klara sig utan mig i 4 månader? ;O

haha ;) Och hur ska JAG klara mig utan alla!?

Kommer säkert få panik och åka hem redan i Juli eller nåt :P

Haha näerå, förhoppningsvis går tiden ganska fort där,

om man har mycket o göra och jobbar mycket och sådär :)

Men räknar med att jag kommer hem i slutet av Augusti eller början/mitten

av September kanske, beror på hur mammig- och pappig jag blir ;)

och systrig, förstås! Kommer faktiskt sakna min käre syster jävligt mycket,

tro det eller ej ;) <33


Imorgon bitti blir det sjukgymnasten as usual.



HAHA. FÖRRESTEN! Omg.

Nu ska ni få höra... (Skulle inte förvåna mig om alla krogar i Eskilstuna redan vet om det)

Igår sa Jonathan som jag jobbar med att alla som jobbar i köket parkerar sina bilar bakom Grappa, i gränden där. Gratis.

Så idag ställde jag mig där, och när jag gick in och pratade med köket

så sa dom att det kostar 20 spänn i timmen. :S
Sen kommer FERAS *morrar åt* och säger att om jag går till Talvings

(en kiosk i närheten) så kan jag köpa ett parkeringspass där för

20 spänn för Hela kvällen, typ.

Så jag går dit, och när jag kommer dit säger hon "Ehm, Neej... Jag har jobbat här

i 20 år och vi har aldrig haft nåt sånt)

Såå jag springer till bilen, rädd för att ha fått böter, hoppar in och kör iväg

över bron ändå, och ställer mig där jag Brukar stå.

Sen tar det ju 10 minuter o gå till jobbet därifrån, så jag blev lite sen (a)

MM, sen kommer Mikaela och gör en High-five med mig, och säger

"SÅ! Nu är du invigd! Nu är du en i gänget! ;)"


Då visar det sig att all "ny" personal har alltid fått stå ut med något bus,

Denice hade tydligen blivit ombedd att köpa Porrtidingar typ,

och blivit helt utskrattad sen :P Så jag kom ändå rätt lindrigt undan... ;)


Jahaja. Det var min dag det. Ni orkade nog inte läsa allt :P




PUSSPUUUUUUSS! :* <3



 
 
Ingen bild

Ingemo

15 april 2010 20:26

OMG! fan vad taskiga dom är! xD
Kommer sakna dig när du försvinner :( Vi måste nästan ha en avskedsfest!! puss o kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 7 augusti 2012 01:04


Happy girl! Bästa tiden i mitt liv på väldigt länge, och det är jag sjukt tacksam för!Fina vänner, bra jobb, schysst lägenhet, men det bäästaste av allt, världens finaste pojkvän! <3      Ikväll har varit en mycket bra kväll,middag och vin med min...

Av Samira - 13 februari 2012 19:34


Shiit, var ett bra tag sen jag bloggade sist nu! :) Ganska mycket har hänt, men samtidigt ganska lite. Trivs som faan på Le grand, älskar kollegorna och älskar draget i baren!Varit där i 4 månader redan, känns toppeeen :) I kärleksväg har det inte hä...

Av Samira - 16 januari 2012 17:57


Skit också...Ett ögonblick av ångest.Jag måste göra något med mitt liv.Jag vill inte leva i ovisshet hur länge som helst, det går liksom inte. Jag får panik av alla dessa tusen olika grejer jaghåller på med till och från. Jobb, plugg, extrajobb, inge...

Av Samira - 29 december 2011 22:37

Så mycket att berätta om men så lite tid! Haha :) Först kan jag berätta allt jag fick i Julklapp, vilket var helt SJUKT mycket saker. Fattar det fortfarande inte. Massor, var det. Bortskämd? Ja. PianostolKnivarHanddukarBäddlakan-setVanliga lakanDusch...

Av Samira - 19 december 2011 15:05


Det känns som om någon slagit ner mig med ett järnrör,spottat på mig, rest mig upp igen för att sen slå ner mig igen och börja sparka på mig.Ungefär så, känns det.Helgen som skulle bli så himla bra blev totalt, helt, jävla värdelös, och ännu sämre än...

Ovido - Quiz & Flashcards