sparkliing

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Samira - 30 september 2010 20:58

Ooooj vad pengar som spenderats idag!

Jag & Jessy var i Etuna, (nylönade och taggade)

och jag inhandlade:

* Två par örhängen á 58 :-

* En parfym á 200 :-

* En grön tunika á 129 :-

* En mascara á 115 :-

* Ett par vinterskor á 700 :-

* Inpregnering + skoinlägg á 90 & 70 :-

* Krom-tabeletter mot sötsuget á 69 :-

* Probi:Mage-tabletter mot ballongmage á 179 :-

* Tamponger á 98 :-

* 2 toningar á 90 :- st


+ att vi åt på Akropolis, á 189 :-


Total slutsumma = 2077 :-

Woop woop!

Och imorgon måste bilen tankas, haha. :)

Men jag har några slantar till övers ändå, så det känns ju bra!

Fast jag var ju hos tandläkaren på undersökning idag också.
och det har jag inte betalat än. 700 :-
Jaja! Så kan det vara.

Arb.förm var jag på också. Ska tillbaka på Fredag morgon.
Vet inte riktigt vad dom sysslar med, faktiskt.


Tack för en riiktigt bra dag, älskade Jessy! <3



På Lördag fyller sis' 14 år, så då ska vi dit och äta middag
och fira henne lite och så. :) myspys! <3




PUSSPUUUUUSS! :* <3



Ovido - Quiz & Flashcards